Blogcentrum.dk sælges til højst bydende. <google analytics er sat ind senere end sidens lancering> |
Er der nogen indtaegt? Hvad er udgifterne paa siden?
Blogcentrum.dk sælges til højst bydende. <google analytics er sat ind senere end sidens lancering> |
Er der nogen indtaegt? Hvad er udgifterne paa siden? |
Indtil videre har siden haft udgifter for: 123,75 kroner (indkøb af domæne til eksisterende webhotel) Udover det har der ikke været andre udgifter... Der er lige pt. ingen indtjening men det kan der hurtigt komme, med lidt mere reklame og google adwords til hver sin kategori osv. Det er kun fantasien der sætter græner :) Kom til at skrive adwords istedet for google analytics - min fejl. |
Hovedsagen af besøgende kommer da fra Amino og de andre steder på nettet, hvor du har skrevet du lancere blogcentrum. Det vil sige at traffikken vil løbe ud - eller hvad? |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Du har ikke en gang haft siden i to månder, og så forventer du at der er nogen der vil købe den?! Hvordan er det lige at man skal kunne tjene penge på det? Jeg synes at det er fint at der er mange herinde som knalder en eller anden side sammen og så sælger den igen efter få måneder. Det er jo også en måde at tjene penge på. Problemet er bare at produktet aldrig får værdi. Hvis du laver et produkt som du ved du vil sælge på et tidspunkt. Så tænk på hvad værdien skal være for køberen. Personligt ser jeg ikke meget værdi. Et system kodet af en person uden al for megen erfaring, et lidt kedeligt design, og trafik der stort set kun kommer fra Amino (ja sorry for de hårde ord). Prøv evt. at modne sitet lidt mere inden du ønsker at sælge det. |
Blogcentrum.dk sælges til højstbudende! Mindstebud er 250 kroner. Screenshot fra analytics. www.blogcentrum.dk/screen1.png Der følger et nyt design med, kodet og opsat, ikke integreret med siden. www.blogcentrum.dk/BlogCentrumDk
|