Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ide mangler penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er jo ikke meget for og at skrive om min ide/produkt som er færdig til og smide i luften den 05232009
Det vil sige meget snart. Jeg er sikker på at iden er god da jeg har gennem testet den. Men jeg mangler reklame penge. Nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med folk som er klar på og kaste sig ud i sådan noget. Jeg har alt regnet ud af mig og et firma og jeg skal bruge ca 700000 kr til reklame på TV3. Jeg søger ikke folk med penge mere en ide til hvor de findes og hvor meget sådanne folk forventer og få i %

Dette har intet med tex-tryk og gøre.

Thomas

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:14
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Reberholt:
700000 kr til reklame på TV3

Tror du får svært ved at finde en investor til så mange penge, med mindre du har et godt net værk inden for den givende branche, eller kender nogle kapital fonde.

Var det ikke en ide at starte med lidt mindre markedsførings budgetter, til dit produkt har vist hvad det kan?

Hvis du selv tror på ideen , må du jo ned i banken og se om de er villige, men det bliver nok svært.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

er fuldkommen enig med lars mathiesen.

du får nok svært ved at finde en investor...

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas. 

Ved godt du ikke vil ud med detaljer om din ide, men det kunne altså være en god ide at også have en ROI (Return On Investment) horisont med når du beder om så mange penge til noget så fundamentalt som en reklamekampagne.

Desuden ofrer man altså ikke 700.000 på reklamer på TV uden at have et seriøst setup af annoncer i aviser, outdoor kampagner og online kampagner... ellers er de penge jo så godt som spildt (uden helt at kende din målgruppe og forretningsplan). Sidste kampagne jeg havde med den slags budget blev der altså "kun" ofret 450.000 på TV mens næsten 800.000 gik til andre medier og support / resonanskampagner. 

Håber du og det firma har gennemtænkt sin markedsføringsplan, fordi ellers har i ingen chance for at finde investorer til den slags investeringer...

-Karsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)