Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at lave en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Amino'er

Jeg har lige brugt et år på at udvikle en nyt og spændene teknologi. Et sidste besøg hos min industri enginiør og produkt udvikler og produkt designer i Kina og nu har jeg et færdigt udviklet produkt, samt CAD tegninger, 3D annimationer og produktets tekniske beskrivelse klar til patent registrering. Forretningsplan er også skrevet og "target market" er identificeret, derfor er vi godt på vej "to market".

Prisen for iværksætteri kommer ikke billigt, opsparingen er væk, alle låner er maxed, familie låns er brugt op og venner og bekendte har heller ikke flere midler. Det her kan sammenlignes med et "all in" i poker.

For at komme videre, skal jeg nu presentere min idé, teknologi og forretningsplan for venture kapital selskaber, innovations fonder osv. Jeg prøver nu at skaffe de nødvendig kapital til opstart fasen.

Min ambitiøs men realistisk forretnings plan indholder et cBrain online IPO, samt et børsnotering på sigt. Forventet omsætning inden for 3 år topper 300 millioner, med 30% dæknings bidrag og vi vil skabe 100+ nye jobs i Danmark.

Global potentielle,  osv osv....

Men som sagt er penge tanken totalt brugt op, og jeg anerkender at jeg har taget en kæmpe risiko personligt. Det er det jeg kalder for ægte iværksætteri! no pain no gain!

Er der nogen derude som er dygtig  og kreativ IT "nørder", som har lyst til at bruge noget af deres fritid til at lave en super hjemmeside for mig?...  i stedet for at surf på internet, blogfacebook eller post på forum.

Det jeg nu mangler til mine investør præsentation er en professionel site hvor jeg kan forklare om min teknologi, vise hvordan den virker med annimation, 3D tegninger osv, samt forklare om produktets fordele og indtjenings muligheder .

Alt det skal være kvit og frit for nu, men med muligheder for aktier hvis nu jeg kan gennemføre min plan med at skaffe det nødvendige kapital. Tænk på det som en investering, som kan være mindst cirka 100.000 kr værd og mere arbejde på sigt. 

Kun seriøs henvendelse på PM.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)