Hej med jer Så fik jeg lavet et site til mit nye forretningskoncept. Baggrunden for sitet og idéen er, at det er min erfaring at de fleste virksomheder løber panden mod en mur når leverandøren af sitet - webbureauet, designeren, programmøren, cms-byggeren - har 'afleveret' det. For dét man som regel får som kunde, er et skelet, hvori man selv skal fylde indhold i. Og her sidder man med skægget i postkassen. For hvis man ikke selv har tid og man ikke vil bruge en milliard på en ressource, som man ikke er sikker på kan løfte opgaven og heller ikke har løst til at fastansætte en person med alt hvad det indebærer af forsikringer, faciliteter, barsel, opsigelsesperiode og løn til samme, hvad skal man så gøre? Og her er mit forslag at man benytter sig af den mest ukomplicerede service der findes. Tjah - det var vel ordene. God fornøjelse og held og lykke til os alle med at få hjulene til at dreje rundt. Hav en lækker dag. :) // Brokop |
Jeg søger én der kan lægge et design over på en osCommerce eller Dandomain webshop, samt lave lidt grafiske forbedringerne.
Er det noget du kan tilbyde? Min nuværende webmaster er "sunket i jorden".
Mvh Andreas