Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma og Topliste-orientering

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Hvis du kører din mus over den grønne blælke kan du så hvad nr bidrags yder du er.

Du er i top 75 over bidrags ydere på amino

.. målt på hvad?

antal indlæg (uanset indhold) ?

eller en vægtet værdi for hvor meget værdi man tilføjer til Amino?

Jeg har heller ikke kunnet finde oplysninger om det på amino.dk

Måske Amino Crew vil fortælle, hvad det reelt betyder?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:55

Ja okay. Det er så ikke så ofte jeg lader min cursor hænge i flere sekunder over et lille stykke uklikbart grafik - men jeg fandt samme information, da jeg tjekkede sourcen! :)

Det er altså hvor mange posts en bruger har lavet, i sammenligning med alle andre brugere. Aha.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 17:56

Nielco IT:

Christian Senna:

Hvis du kører din mus over den grønne blælke kan du så hvad nr bidrags yder du er.

.. målt på hvad?

Jeg fandt svaret på Community Servers forum. 
Det er hvor mange posts du har skrevet i forhold til, hvor mange andre skriver.  Det går fra top500 til top10. De 10 brugere der poster mest på Amino har altså 8 grønne blokke - ligesom Martin.
De 50 der poster næstmest har 7 grønne blokke osv. derned af.  

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:59

Lone S. Hansen:

Nielco IT:

Christian Senna:

.. målt på hvad?

Jeg fandt svaret på Community Servers forum. 
Det er hvor mange posts du har skrevet i forhold til, hvor mange andre skriver.  Det går fra top500 til top10. De 10 brugere der poster mest på Amino har altså 8 grønne blokke - ligesom Martin.
De 50 der poster næstmest har 7 grønne blokke osv. derned af.  

Så vi er enige om, at den angivelse intet fortæller om kvalitet - kun kvantitet?
wow - et Amino SPAM-O-METER! Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det jo en gang fis, og det ville du opdage hvis du gad at være lidt objektiv.

for det første er du selv en af dem der skriver flest indlæg dagligt. Flere en mig.

Med hensyn til mig selv, så har jeg fået den mængde af point så hurtigt fordi jeg blandt andet har tilføjet over 100 ord (artikler) til wiki sektionen på min seo gruppe.

Og de fleste af mine normale indlæg består faktisk mest af diskutioner med dig og andre. Så spam nej det har jeg ikke lavet noget af.

Prøv engang at undersøge ting lidt inden du bræer din mening ud !

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nielco IT:

Så var vi lige nogen, der følte os stødt...

Men hvis man ikke stikker næsen frem, får man ingen slag over den... eller hvordan det er...

Dybest set er det egentlig noget pjat.
Jeg tror ikke, man opbygger troværdighed ved at skrive meget, men ved at skrive det rigtige.

mvh Hans

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 18:06

Nielco IT:

Så vi er enige om, at den angivelse intet fortæller om kvalitet - kun kvantitet?

Ja, vi er enige :-)
Men - selvom man ikke kan klikke på lortet og se, hvem der ligger i de forskellige kategorier, har jeg dog lokaliseret 3 ud af de 10 i toppen og det er henholdsvis Martin, Demib og Hans Kjer.  Man må sige, at de 3 bidrager, fremfor at spamme.
Men længere nede i rækken, skal der nok findes whores... men.. ja.. who cares? :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:07

Christian Senna:

Prøv engang at undersøge ting lidt inden du bræer din mening ud !

Rooooolig... der var en smiley.

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:13

Lone S. Hansen:

Nielco IT:

Ja, vi er enige :-)
Men - selvom man ikke kan klikke på lortet og se, hvem der ligger i de forskellige kategorier, har jeg dog lokaliseret 3 ud af de 10 i toppen og det er henholdsvis Martin, Demib og Hans Kjer.  Man må sige, at de 3 bidrager, fremfor at spamme.
Men længere nede i rækken, skal der nok findes whores... men.. ja.. who cares? :-)

Big Smile
Ja, jeg ved godt, at Martin, deMib, og andre rangerer højt på bidragslisten. Wink
Hvis bidragsyder rangeringen udelukkende tæller indlæg, er den efter min mening fejlvisende at kalde den top XX bidrager.
Jeg anerkender bestemt de, som gennem meget lang tid har opbygget "top bidrager titel" for deres ihærdige og meningsfyldte indlæg og massive hjælp til andre.
Kunne man overveje at vægte "målingen" af bidrag op mod den tid man har været med?

Det er bare et - sikkert ugennemtænkt - forslag for at kunne tillægge "udnævnelsen som top bidrager" en mere reel værdi.

Og for lige at slå en ting fast.. 

Jeg anerkender alle, som med deres indlæg bidrager til mer-værdi .. FOR AMINO. Smile

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:33

Nielco IT:

Big Smile
Ja, jeg ved godt, at Martin, deMib, og andre rangerer højt på bidragslisten. Wink
Hvis bidragsyder rangeringen udelukkende tæller indlæg, er den efter min mening fejlvisende at kalde den top XX bidrager.
Jeg anerkender bestemt de, som gennem meget lang tid har opbygget "top bidrager titel" for deres ihærdige og meningsfyldte indlæg og massive hjælp til andre.
Kunne man overveje at vægte "målingen" af bidrag op mod den tid man har været med?

Det er bare et - sikkert ugennemtænkt - forslag for at kunne tillægge "udnævnelsen som top bidrager" en mere reel værdi.

Og for lige at slå en ting fast.. 

Jeg anerkender alle, som med deres indlæg bidrager til mer-værdi .. FOR AMINO. Smile

Hvorfor går du så meget op i de skide karma point? Altså klik på en bruger, og du kan se en fuld logbog... Så kan du jo evt læse 5-10 indlæg, og derefter har du et ret realistisk indblik i vedkommendes kompetancer.

Er det en, som bare jagter point, fremgår det jo tydeligt af svarerne.

Og husk hvor der er en topliste, er der altid nogle, som ser det som en succes, at være på denne og vil bruge alle midler for at komme på...

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)