Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma og Topliste-orientering

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved sgu ikke lige hvad der skete ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Har opdaget grunden til dobbelt poster. I hvertflad i mit et tilfælde hvor jeg selv kom til det. Jeg lavede et svar, og efter at have læst det igennem mente jeg der var en stavefejl. Jeg klikkede herefter på "ret" da jeg så læste det igennem var den god nok, og istedet for at klikke gem, klikkede jeg blot viderer tilbage til debatten. Dette resultererde i et dobbelt indlæg. Skal dog ikke kunne sige om der også er andre måder dette kan ske på.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:01

Dennis Kjærgaard:
ak ja selv martin er en karmarytter Smile

- jaja - og jeg gav ham lige 5 stjerne for begge indlæg - han skal da have lidt for sin indsats. :-)

Hans

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Yes for at man ikke kan give sig selv stjerner eller foreslå sig selv som korrekt svar.... synes der går lidt for meget karma i den efter det er kommet.....

Smile og god dag

Helle

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:47

Desværre så kommer der jo automatisk til at stå at man forslog sig selv ved at man trykker på den grønne svar knap. Der gik lige et par indlæg før jeg fandt ud af det og stoppede med at bruge den grønne svar knap.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:46

jeg har stadigvæk ikke fattet hvorfor det er fedt at have meget karma hehe. kan man vinde noget? er man bedre til at svare? bliver man mere troværdig? men hey fedt med en karma afklaring så vi undgår spam indlæg. ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:00

Hvis du har meget karma, så viser du at du er mere hjælpsom end dem der har mindre karma. Med andre ord signalerer du overskud og hjælpsomhed.
Dertil vil du fremgå af karmalisterne og da mange folk er nysgerrige, så vil du få flere besøg på din Amino Profil. Har du der sørget for at linke til dit website, så vil du få flere besøgende på det.

Så hvis du tænker dig om, så kan du faktisk tjene gode penge på at hjælpe andre.

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:24

Martin Thorborg:
Så hvis du tænker dig om, så kan du faktisk tjene gode penge på at hjælpe andre.

Du skal bare give dig selv en masse stjerner - så sender du signalet.... Wink

Martin - det holder altså ikke... for det gør jo netop at vi, som så skulle vælge samarbejdspartnere ud fra karmapoint, ikke kan regne med at point'ene er givet af brugerne eller af personen selv Confused

Mange hilsener Helle

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:45

Er der nogen der kan svare på, hvad de der 8, grønne klodser under avataren symboliserer? Jeg har søgt efter informationen, men aldrig fundet den. Den ser ikke ud til at hænge sammen med Karma, som sådan... så hvad er det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du kører din mus over den grønne blælke kan du så hvad nr bidrags yder du er.

Du er i top 75 over bidrags ydere på amino

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)