Programmør søges til udvikling af internetprojekter med stort potentiale.
Der er tale om både simple og komplekse løsninger.
Vi er to entreprenører, der har idéerne og dybtgående kendskab til markedet gennem flere års erfaring, og vil derfor nu kaste os ud i egne projekter, men mangler den tekniske mand
Synes godt folk kunne blive bedre til at skrive hvilket sprog de søger en programmør til.
Det er jo en del forskellige sprog derude :)
Når folk uden forstand på den slags begynder at specificere teknologi, så er det at vi får de sjove indlæg med "Hjemmeside i C++ søges" og "Søger programmør til nyt styresystem i Java".
Kan du give lidt mere information om hvad i har at tilbyde og hvad i søger? Hvad er det for et marked? Hvordan ser i forretningskonstruktionen? Etc, etc?
Synes godt folk kunne blive bedre til at skrive hvilket sprog de søger en programmør til.
Det er jo en del forskellige sprog derude :)
Når folk uden forstand på den slags begynder at specificere teknologi, så er det at vi får de sjove indlæg med "Hjemmeside i C++ søges" og "Søger programmør til nyt styresystem i Java".
Så nej - hellere det her :)
Man kan sagtens lave hjemmesider i C++ :) Men det ville måske være en god ide at give nogle flere detaljer uden at afslører ideen.
Du skal være velkommen til at sende mig en e-mail med mere information - ch@easy-web.dk
Det kommer dog an på hvorledes I vægter fysisk deltagen, da jeg pt. er bosat i Peru. Til gengæld har jeg her fra adgang til billige programmører, designere og lignende arbejdskraft.