Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke sælge noget :(

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har startet en ny web-shop for ~2 måneder siden. Problemet er at jeg endnu ikke har solgt én eneste vare.

http://www.billigplakat.dk

Konceptet er helt nyt og jeg har ærlig talt haft min tvivl om hvorvidt det overhovedet kunne sælge.  Samtidig kommer der meget få besøgende på siden (ca. 5 om dagen). Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal:

1. Tage en kamp for at få flere besøgende. Dvs. en stor marktingsindsats

2. Forsøge at forbedre og målrette mine varer yderligere.

3. Droppe projektet og gå videre til næste ide.

4. Noget helt andet??

Hvad siger I? Har projektet nogen merit? 

På forhånd tak.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:27

Hej

Du skal gøre noget,  Markesføre dig,,  Google atwords, seo, Reklamer på din bil osv??

man skal aldrig gi op, kæmp,  det er aldrig nemt

Venlig Hilsen

Mogens Andersson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Hej johanvts,

Jeg tror bestemt der kunne være salg i din ide, hvor meget er selvfølgelig svært at sige. Hvis du kun har 5 besøgende om dagen ville jeg nok prøve at forbedre det resultat en hel del, enten gennem noget Adwords reklamering eller en målrettet SEO indsats.

Samtidig faldt jeg over en ting - som for mig i det mindste ville stoppe købsprocessen, med det samme. Når man er inde og designe ens plakat, kan man ikke løbende se hvordan den kommer til at se ud. Altså hvis du ændrer en linie i teksten, burde det også afspejles på den plakat du viser, så man hele tiden har et overblik over hvordan det endelige produkt kommer (nogenlunde) til at se ud.

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:33

Linie 53:

<TITLE>Billigplakat.dk</TITLE>
Denne skulle være flyttet op i head-tagget, og skrives med småt. Desuden skulle den give en bedre beskrivelse af din side, rent seomæssigt.
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 22:52

@Jesper

Ja, jeg har også selv spekuleret over hvordan man kunne opnå noget i den stil..men det er langt ud over min egen tekniske kunnen og jeg har ikke midlerne til at hyre fagfolk. Ved slet ikke om det kan lade sig gøre. Nogle IT fagfolk herinde der har stiftet bekendtskab med den slags før? Det ville jo kræve:

1. Teksten som brugeren skriver sendes fra siden.

2. Teksten modtages af photoshop eller illustrator som udskifter den gamle tekst.

3. Illustrator eller photoshop exporterer en *.jpg fil som sendes til siden

4. Siden modtager *.jpg filen og overskriver den gamle og opdaterer sig selv.

På den måde er det ihvertfald fuldstændig umuligt, men om der findes teknologier der gør det muligt ved jeg ikke. Det er jo egentlig præcist det jeg prøver at få folk til at betale mig penge for at gøre, så hvis man kunne få en computer til at gøre det istedet ville prisen kunne sænkes yderligere.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:00

Hej

Nu er jeg ikke SEO ekspert, men har du gjort noget for at din side skal stå godt i søgemaskinerne? ellers ville det nok være første skridt.

Et lille ekstra råd kunne være at lave et link i din signatur & evt. et godt aminotilbud Smile

Ellers synes jeg faktisk det er en fin ide...

held og lykke

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

johanvts:

@Jesper

Ja, jeg har også selv spekuleret over hvordan man kunne opnå noget i den stil..men det er langt ud over min egen tekniske kunnen og jeg har ikke midlerne til at hyre fagfolk. Ved slet ikke om det kan lade sig gøre. Nogle IT fagfolk herinde der har stiftet bekendtskab med den slags før? Det ville jo kræve:

1. Teksten som brugeren skriver sendes fra siden.

2. Teksten modtages af photoshop eller illustrator som udskifter den gamle tekst.

3. Illustrator eller photoshop exporterer en *.jpg fil som sendes til siden

4. Siden modtager *.jpg filen og overskriver den gamle og opdaterer sig selv.

På den måde er det ihvertfald fuldstændig umuligt, men om der findes teknologier der gør det muligt ved jeg ikke. Det er jo egentlig præcist det jeg prøver at få folk til at betale mig penge for at gøre, så hvis man kunne få en computer til at gøre det istedet ville prisen kunne sænkes yderligere.

Det hele kan gøres med Javascript! (mener jeg) Den tager bare inputtet fra brugeren og skriver som tekst oven på billed.

Det kunne være fedt hvis det blev ligesom de der t-shirt designers - f.eks. spreadshirt.net (lavet i flash)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 23:16

Måske jeg skulle prøve at indhente et tilbud på sådan en løsning her på Amino? Tror i det er noget som generelt får folk til at afbryde et køb?

Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 00:04

Tak for hjælpen, nu fik jeg da rettet tre ting:

1. Title op i <header> tagget.

2. Rettet en fejl der forlængede load-tiden en del.

3. Tilføjet min butik til min signatur :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:36

Hej

Jeg vil også gerne lige give dig mit indput.

Umiddelbart synes jeg din idé er rigtig rigtig god. Ideen kan jo bruges rigtig bredt - fx til når man skal på messer, når div. skoler skal arrangerer fester, når tøjbutikken eller frisøren skal have lavet et tilbudsskilt etc. etc.
Min umiddelbare tanke da jeg besøgte dit site, er at du skal arbejde lidt mere med produktet. som en anden sagde, så skal man kunne se de ændringer man laver i teksten, designet osv. Ellers er det næsten umuligt at forestille sig hvad det er man får. Og er man usikker på hvad man får for sine penge, så køber man næppe.

Der mangler også lidt oplysninger om hvor mange tegn der er plads til, og så synes jeg ikke at prisstrukturen er helt tydelig nok.

Jeg synes ideen og konceptet er rigtig godt, men jeg synes ikke du er helt i mål endnu. Har du mod på at gå videre og forbedre/udvikle ideen, så har du helt sikekrt mig kom kunde. Men det kræver forbedringer for jeg føler mig tryk nok til at handle hos dig.

Med venlig hilsen

Morten

p.s. husk at al opstart er svær - men jo hårdere det er, jo federe er det også når du får succes Big Smile 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)