Nu kom jeg desværre til at læse den første kommentar inden jeg fik set jeres video, så jeg var lidt forberedt på hvad der vil ske.
Men et par kritiske punkter skal I ikke snydes for.
For det første lyder det som om, at der bliver klappet (bifald) efter, at "Brian" på hoppebolden er blevet kørt ned. Det virker vildt kikset.
For det andet bør I lave logoet større, som det er nu, så er det nærmest umuligt at se.
Synes også jeg mangler lidt info om, hvad jeg kan forvente mig på jeres hjemmeside. Det kunne være det gemte sig i et payoff under logoet.
Ud fra domænenavnet oplevelsesgaver.dk, så kunne det lyde som en "gavebutik", hvor man kan købe oplevelser.. men da det er et bredt begreb, så kan det være alt fra rejser til antarktis, bungy-jump i new zealand, bjergklatring i slovenien, dykkerture i egypten..men også noget mere lokalt som carl-mar mandekurser, gå-på-lava-kurser, vandreture på den danske hede, ørkenvandring på anholt, go-cart..
Men bortset fra de par punkter, så er selve filmen lavet rimelig godt. Den spiller på amatør-kameraføringen og drengerøvs-stemningen.. og selv om jeg ikke mærkede meget til det, så er der også chok-effekten. Dog vil jeg muligvis ha' clearet det med politiet og rådet for større færdselssikkerhed inden jeg publicerede så'n en video. Ja eller muligvis bare spurgt Quicksilver om der var konsekvenser (læs: henvendelser fra politiet, PET, eller lign.) bag deres virale-video, hvor der (visuelt) bliver sprunget dynamit i en af søerne i kbh.
De Bedste Hilsner
Martin