Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se min virale reklame.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes måske den skulle ha' været lidt kortere, men ellers meget god Wink

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:53
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:05

Nu kom jeg desværre til at læse den første kommentar inden jeg fik set jeres video, så jeg var lidt forberedt på hvad der vil ske.

Men et par kritiske punkter skal I ikke snydes for.

For det første lyder det som om, at der bliver klappet (bifald) efter, at "Brian" på hoppebolden er blevet kørt ned. Det virker vildt kikset.

For det andet bør I lave logoet større, som det er nu, så er det nærmest umuligt at se.

Synes også jeg mangler lidt info om, hvad jeg kan forvente mig på jeres hjemmeside. Det kunne være det gemte sig i et payoff under logoet.

Ud fra domænenavnet oplevelsesgaver.dk, så kunne det lyde som en "gavebutik", hvor man kan købe oplevelser.. men da det er et bredt begreb, så kan det være alt fra rejser til antarktis, bungy-jump i new zealand, bjergklatring i slovenien, dykkerture i egypten..men også noget mere lokalt som carl-mar mandekurser, gå-på-lava-kurser, vandreture på den danske hede, ørkenvandring på anholt, go-cart..

Men bortset fra de par punkter, så er selve filmen lavet rimelig godt. Den spiller på amatør-kameraføringen og drengerøvs-stemningen.. og selv om jeg ikke mærkede meget til det, så er der også chok-effekten. Dog vil jeg muligvis ha' clearet det med politiet og rådet for større færdselssikkerhed inden jeg publicerede så'n en video. Ja eller muligvis bare spurgt Quicksilver om der var konsekvenser (læs: henvendelser fra politiet, PET, eller lign.) bag deres virale-video, hvor der (visuelt) bliver sprunget dynamit i en af søerne i kbh.

De Bedste Hilsner
Martin

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:10

I kalder filmen for "Highway boys", det tiltaler mig ikke, og ser ingen grund til at trykke. Havde der nu stået "dødelig leg på motorvej" havde jeg nok trykket.

Så mener jeg i er alt for lang tid om at komme til pointen. Hvorfor skal jeg se i kaster med en hoppe bold, spiller sten,saks papir m.m.?, Nej væk med det og direkte til pointen...nemlig leg på motorvejen og SLAM.

Nu blev jeg hængende og det fortryder jeg ikke, men tror mange andre klikker væk inden. Men jeg blev overrasket....godt gået :=)

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:13

hahahaha, fuuuck fik et kæmpe chok til sidst :D haha

- Anders

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:09

cool nok :)  minder mig om nogle af de klip der er mellem reklamerne på zulu, bare med et twist af chock...

hvordan har i lavet det? hvilket klippe program? det er da ikke lavet i final cut, vel?

er det et skole projekt eller er det en rigtig reklame?

Hvad er det for en skole i går på?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 16:21

Hej Niklas

Kan du ikke kontakte mig på info@sikkerhedseksperten.dk , står selv at skulle have lavet et par videoer over sommeren. Men tag lige fat i mig...

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved godt det er en smule grotesk, men jeg sad virkelige og grinte under hele filmen, hvor slutningen bare var super.

Puha - præcis det der ville få mig til at sende den videre i mit netværk :O)

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

Er det kun mig der er snerpet?? Jeg synes I gik over min streg for hvad der er sjovt og hvad der er for meget i markedsføringsøjemed. Havde det været et indslag i OBS for større færdselssikkerhed el. lign. havde jeg nok set anderledes på det.

Kunne godt li stilen, håndholdt og amatøragtigt, men min eneste tanke var hvormange motorvejsbillister I har generet under optagelserne og dermed havde videoen præcis den modsatte effekt for mig, I får ikke mig til at sympatisere med nogen der opfører sig så uansvarligt.

Jeg mener det kan gøres laaaaangt mere raffineret og elegant. Close, but no cigar.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 19:03

Lone, vi har INGEN viden om, hvorvidt de rent faktisk har været på en motorvej, ej heller om de har generet nogen overhoved. Det tager du bare som en selvfølge ikke?

Jeg sad for et øjeblik siden og så en reklame hvor en person kommer cyklerne....han kikker sig tydelig vist ikke for og ved næste sidevej kommer der en flyvemaskine ned gennem sidegaden....det var en kampagne mod trafik sikkerhed. Se den husker jeg, lige som jeg husker denne video....og det er det, det handler om. Om drengene her så sælger eller om jeg kikker mig for næste gang, er noget helt andet.

Viral marketing eller marketing i det hele taget, skal ikke holde sig indenfor folks grænser....det må gerne overskride dem......det sælger sgu

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)