loaded82: Tak for tippet. Jeg føler dog, at jeg har undersøgt markedet, og jeg er klar til at tage chancen. Jeg mener godt, at min side ville kun få pæn succes.
delinda: Tak for buddene. Desværre er cashback.dk optaget, men jeg kan godt lide tanken om et simpelt navn. Har du flere bud, skal du være velkommen.
delinda: Nu er det selvfølgelig svært at komme med bud, når man ikke ved hvad siden sælger. Derfor fortæller jeg nu, at der skal forhandes plejeprodukter, accessories og tøj til både herre og damer. Målgruppen er nok unge. Jeg vil derfor gerne have noget, hvor der f.eks. bruges ord som mode, fashion, trend eller lignende.
Jeg håber, at du forstår og er klar med flere bud. Jeg takker for dem, du har kommet med indtil nu, men der har desværre ikke været noget, der har fanget mig.
Angående domæne-navnet Cashback.dk er det desværre ikke noget bare at søge det i browseren. Selvom siden ikke vises kan domænet stadig være optaget. Og det er det. Prøv at tjekke www.one.com. Så søger du bare på navnet derinde.