Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til nyt Cashback/Point site

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander hva med trendcode.dk, gratismode.dk, free4yourtime.dk, fashionfreeware.dk

så nu er jeg vist ved at være tømt for ideer.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:33

Hej igen,

Dem her kunne jeg bedre lide. De var gode. Dog er der allerede noget, der hedder Gratis-Mode.dk, så det ville næsten ligne for meget.

Af egne idéer har jeg FreeTrend.dk, FreeAddict.dk, FreeMania.dk og Free-Fashion.dk.

Hvis nogen har en favorit blandt de allerede nævnte, vil jeg også gerne høre det Wink

Hilsen Alexander

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:45

Lige umiddelbart tror jeg bedst du selv kan finde på et navn med alle de kriterier som du har opstillet! Tongue Tied

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 22:50

Ja, du har muligvis ret, Kevin. Jeg vil dog bare lige høre folks bud.

Jeg takker mange gange for hjælpen Smile

Hilsen Alexander

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:22

Hej Alex .

Ikke for at skyde ideen ned eller lign. men vil mene at de fleste navne der har været oppe og vende med free, minder utrolig meget om spam. Folk hader spam, det der sku ikke nogen der gider lege med, så medmindre du har tænkt dig at fokusere på andet end dk til at  begynde med, vil jeg helt klart foreslå dig at tænke mere i danske ord.

Ved sku ikke om det er et generelt synspunkt, men er selv semi ung, og mig og en ven er enige om at det ikke lyder som et sted man ville søge efter hvis man skulle finde noget der svarer til dit koncept når det inkluderer free. :)

God vind ..

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:08

Hej Martin,

Undskyld det lige sene svar.

Jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg er pt. lidt tøm for andre idéer. Navnet skal meddeles i aften. Mine bedste bud er:

1. FreeTrend.dk. Jeg kan godt se, at det ikke skildre sig ud fra de andre navne på disse sider, men jeg synes egentlig, at det er det, der passer bedst til, hvad der sælges på min side.

2. Free4Me.dk. Lyder udmærket, men igen skildre det sig overhovedet ikke ud.

3. GratisGejl.dk. Et forslag, som jeg har fået af en ven. Hvad Gejl helt præcis betyder, ved jeg faktisk ikke, men det er åbenbart meget smart at sige. Fordelen ved navnet er, at det er på dansk.

4. Free-Fashion.dk. Fordelen ved dette navn er, at det lyder fint og passer rigtig godt til min side. Ulempen er, at FreeFashion.dk (altså uden bindestreg) er optaget, og jeg vil kunne risikere, at der kommer en lignende side på dette domæne.

Hvad synes I om mine forslag? Og har I bedre bud?

Hilsen Alexander

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:51

Freetrend er udemærket, du skal ihvertfald ikke bruge nogle tal som 4 eller 2, det er bare ikke særlig cool imo. Hvis du selv synes bedst om den synes jeg helt klart du skal go for it.

Samtidig synes jeg dog at Gratisgejl er federe, hvis du har Dk som målgruppe. Ved bare ikke hvor godt den lige passer til dit produkt, da det minder mig om gadgets el. lign. Så havde skønhedspakken/beautyboksen eller sådan noget nok været bedre, selvom den ene indeholder engelsk, og de begge er rimelig fimsede .

Men giv da lige besked på hvad du vælger ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)