DESVÆRRE er jeg ikke rigtig tilfreds med nogle af dem, så finder en anden løsning ellers tak for jeres udkast.
Hercules
Hej
Gør mig faktisk lidt små sur, at du har fået andre til at arbejde gratis for dig, når du har lovet en præmie på 1000 kroner og så vælger ikke at betale noget alligevel. Synes jeg simpelthen ikke du kan være bekendt over for dem der har lagt et stykke arbejde i at lave et godt produkt gratis til dig!
Enig. Synes konkurrencen her er blevet opført på lidt falske præmisser. Det står i indlægget at det bedste forslag vil blive belønnet, og at man ikke vælger nogle overhovedet synes jeg er lidt at snyde dem der har deltaget.
Nu har jeg selv afleveret et udkast. Men sådan er det drenge! Hvis kunden ikke er tilfreds, skal de da heller ikke hoste op med pengene. Sådan er det i den grafisk branche. Har prøvet det før nok derfor jeg tager det lidt med ro.
Jeg er godt klar over, hvordan det fungerer i den grafiske branche, men når man udsteder en opgave som en konkurrence, så synes jeg også man er forpligtet til at vælge et forslag. Det er bare min mening.
Hehe... jeg er glad for at vi ikke spillede med på denne leg. Det var et helt klart bevidst fravalg. Hele konceptet med at magtforholdet - som det jo er - er så skævt, at man kan få, lad os sige fem mennesker til at arbejde gratis, for eventuelt at få 1000 kroner, er jo absurd :-)!
Christian: Mener du, at Hercules har scoret noget gratis arbejde og alligevel vil bruge et af de forslag vi har sendt, er det sådan det skal forstås? Jeg mener da, at hans indlæg i denne tråd er juridisk bindende i fald at han skulle vælge et af forslagene.
Selve konceptet med at opstille konkurrencer er nu meget kendt og kan være ganske givtigt hvis man fx. er studerende.
Vil altså også mene at der er tale om et helt okay prencip så længe man overholder det man har skrevet. Hvilket jeg abselut ikke mener at han har gjort, da han skriver at det bedste forslag vil modtage 1000 kroner. Principet er jo okay, så får kunden det bedste produkt da der kommer konkurrence, og det er en god mulighed for studerende
Vil lige starte med at sige at det på intet tidspunkt har været en konkurrence.
Hvor i får ideen/ordet konkurrence i forbindelse med min tråd kan jeg simpelhen ikke se.
Skrev: Det udkast vi vælger (jeg understreger vælger) vil blive belønnet med 1000kr. Jeg har på intet tidspunkt sagt/skrevet at det udkast vi valgte ville komme fra Amino.
Da jeg ikke mener de udkast har det jeg har beskrevet jeg søgte, vil jeg heller ikke betale 1000kr. Det var frit og man ville deltage. Uden at nævne navne, så har jeg ikke tvunget nogen til at deltage.