Jeg står og skal til at åbne en ny e-shop som sælger billigt voks, i den forbindelse søger jeg en grafiker som kan lave et lækkert bannerudkast i størrelsen 606x475 pixels.
I banneret skal der vises nogle af vores produkter som vi sælger (Se hvilke i menuen til venstre i designet) Samt nogle splash med priser og noget tekst (fx. spar op til 65%) ligesom de gør på billigvoks.dk (Vi ønsker bare et pænere resultat)
Jeg forstår det sådan at man skal bare lave et gratis udkast til dig og hvis du kan ikke lide det.. så har man arbejdet gratis.. hvordan skal man ellers kigge på det så? enlight me :D
Larsson - jeg ser det som en konkurrence. Du kan vinde 1000 kr., hvis det er dit design som holder. Hvis man bare arbejde gratis vil jeg aldrig sende mit forslag. Ser det også som en god mulighed for at måske få mere arbejde. Især når man er under uddannelse og SU'en ikke rækker så langt.
Når jeg siger "vælge eller vrage" mener jeg at han jo ikke behøver at bruge det og betale for det. Vælger han at bruge det skal han selvfølgelig betale, hvis ikke skal han ikke. Jeg tror også det er det de andre som har skrevet i tråden har tænkt,