Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af DynamicWeb CMS

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot måske jeg bare skulle læse hele tråden istedet for at klikke på linket sorry

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus Amann:

Det synes imidlertid at fremgå, at detver jer, der laver layoutet, hvilket jeg ikke er interesseret i.

Hvis jeg selv kan designe (eller vælge mellem et antal templates, er du velkommen til at maile nærmere oplysninger om jeres produkt, samt priser.

Hej igen Claus

Hvis du selv har designet, så implementere vi designet for dig uden merpris, når vi opretter dit cms. Pris for cms, som du selv hoster er 10.000 kr, og hvis vi skal hoste den koster det 6.000 kr. og 2400 kr. om året i hosting (første år gratis).

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stener:

Flot måske jeg bare skulle læse hele tråden istedet for at klikke på linket sorry

Du fandt dem selv Wink Hvis du har spørgsmål kan du kontakte mig her eller på dvk@redeluxe.dk

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine priser. Jeg inddrager dem i mine overvejelser og vender evt. tilbage.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
Samtidig så har der været, og er vist også stadig, nogle massive problemer med DW og søgemaskineoptimering. Der har været nogle virkelig alvorlige problemer med Dublicate Content som kan være virkelig dræbende for at du nogensinde kommer til at se en god placering på Google.

 

Hej Nicolai


De problemer du omtaler med dupplicate content er fremprovokeret af kunderne selv, der er en indstilling i Dynamicweb der aktiverer/deaktiverer at "udviklingsdomænet" bliver indekseret.

Hvis det er et andet problem du tænker på så vil jeg meget gerne høre om det, send mig en PM.

Mvh
Bjarke

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Bekhøj:
Hvis det er et andet problem du tænker på så vil jeg meget gerne høre om det, send mig en PM.

Et hurtigt kig på dynamicwebs.dk og et par referencer....

Nogle referencer fandt jeg ikke noget efter et 30 sekunders kig. På DW's egen side og en anden reference fandt jeg dublicate content på 2 sekunder. Lad os lade reference ligge, for fejlen er den samme på dynamicwebs.dk:

http://dynamicweb.dk/Om-Dynamicweb-Software-28893.aspx
http://www.dynamicweb.dk/Om-Dynamicweb-Software-28893.aspx
http://dynamicweb.dk/TRA-LA-LU-LA-LAJ-jeg-ændre-nu-på-adressen-28893.aspx

Hvis fejl det er og hvorfor nogle af referencerne ikke har fejlen, det ved jeg så ikke. Dog vil jeg mene, at det i sidste ende er DW's ansvar ikke at levere en løsning med så grundlæggende fejl; at URL'en kan laves i uendeligt forskellige varianter.
Om der så er mere længere nede i systemet ved jeg ikke lige nu, det med URLerne var bare noget jeg vidste som en gammelkendt fejl og som jeg kunne genfinde ved hastigt at kigge på deres egen side og en reference for 2009.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)