Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på redigering af banner

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Ja som overskriften siger, så søger jeg en som har styr på billed-redigering, da jeg har et banner, som sådan set er fint nok, men jeg skal have ændret noget tekst i det. Jeg har selv siddet at prøvet mig lidt frem, men billedet i baggrunden bliver jo slettet, når man sletter teksten. Så derfor kom med nogen gode tilbud. Det er en lille opgave, så jeg tror ikke det tager mange minuter for en som har styr på det. Men det har jeg bare ikke.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:00

Bare send banneret til karsten {a} tracemedia.eu  med ønske om rettelser, det gør vi højst sandsynligt uden nogen form for beregning :)

-Karsten

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det vil jeg gerne give et forsøg på, jeg har arbejdet med photoshop og billedredigering i en del år.

Du er velkommen til at sende mig en mail med banneren vedhæften / et link til den, smat beskrivelse af den ønskede ændring, så gir' jeg gerne et hurtigt tilbud.

Mvh Anja

http://www.anjahallsson.com

anjahallsson@gmail.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:02

Hej Karsten

Det kunne ligeså godt være mig der havde skrevet ovenstående indlæg, derfor ville jeg høre om i kunne hjælpe mig med at få teksten i mit banner til ikke at være pixelleret - prøv og se på www.firstglass.dk

Håber i kan hjælpe - på forhånd tak.

Bendtsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:21

Bendtsen den kan jeg hurtigt fikse for dig

U/B hvis du er interesseret?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:33

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 13:43

Hej Bendtsen

Værs'go

Jeg synes det manglede lidt, så jeg har peppet det lidt op :)

-Karsten

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:55

Att. Karsten Lund

Nu kan man altid diskutere smag,
men efter min smag har du fuldstændig smadret det estiske look,

Og han bad jo bare om en udgave der ikke var pixeleret.
(Jeg har dog tilladt mig at lægge lidt dybde på med en blød skygge)(undskyld - den kan jeg fjerne hvis du syn's Bendtsen)

Og så har jeg rettet billedebredden til 780 som din holder har, dermed undgår gentagelse af billedet, som du har nu på siden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:07

Hej Cpufan

Tjek siden www.firstglass.dk - Amino er et fantastisk sted - tusind tak for hjælpen.

Til Karsten, også tak for buddet men som cpufan skriver så synes jeg egentlig logoet var fint, blot at det var pixeleret, men fik så den ekstra bonus som jeg ser det at der kom skygge på teksten, hvilket i mine øjne passer endnu bedre til siden nu.

Tak for jeres hurtige respons.

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 14:19

Nu kan man altid diskutere smag, men efter min smag har du fuldstændig smadret det estiske look

Nu vil jeg allerhelst undgå en diskussion om estetisk look fordi jeg allerede kan se ud fra din hjemmeside og min hjemmeside at vi har 2 meget forskellige indgangsvinkler til hvad der visuelt virker, og dermed også til hvad der indgår i et estetisk design... og det er helt 100% ok. 

Til Karsten, også tak for buddet men som cpufan skriver så synes jeg egentlig logoet var fint, blot at det var pixeleret, men fik så den ekstra bonus som jeg ser det at der kom skygge på teksten, hvilket i mine øjne passer endnu bedre til siden nu.

Perfekt bendtsen, der er godt, og viser bare at AMINO er et godt sted hvor man kan få det som man vil ha' det :) jeg skal virkelig holde mig i skindet for ikke at begynde på en 3 timer lang tale om det her, men det vigtigste er du blev tilfreds.

Ha en rigtig god dag alle sammen Cool

-Karsten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)