Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyåbnet Webshop søger..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er og gæster,

Jeg har for nylig (1. Marts 2009) åbnet en webshop, hvor jeg sælger forskellige produkter. Jeg sender derfor en del pakker ud efterhånden - en helt del flere end jeg havde regnet med, hvilket jo kun er godt.

Pakkerne jeg sender varierer fra at være på størelse med en normal bog, til at være på størrelse med pakker der næsten kunne indeholde en cykel.

Jeg søger derfor nogle produkter/ting, som ville gøre hele sendeproceduren nemmere - lige for tiden gør jeg det at jeg køber et par papkasser i ny og næ, fra forskellige folk, også bruger jeg skiftevis noget avispapir eller flamingo til at fylde kassen ud med og så sender jeg den ellers bare.

Jeg tænkte at der var nogle som måske solgte, selv købte eller kunne skaffe en masse papkasser billigt, evt. med tilhørende fyld/flamingo - eller hvad det nu laves af for tiden?

Jeg ved jo at der er nogle der lever af at sælge den slags, da alle de store firmaer bruger det :-)

Det er ikke nødvendigt med logo, men hvis det er et krav, kan vi da nok godt snakke om det også - hvis det er til nogle billige penge.

Håber nogle forstår hvad jeg mener, og det er forresten med vilje at jeg ikke har åblyst informationer om min webshop og produkter - da det burde være irrelevant, bortset fra størrelsen også at de fleste produkter er træ, jern eller carbon.

De bedste hilsner
J.C.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:04

Jeg tror Jakodan må kunne hjælpe dig her. Og hvis du senere skal bruge noget med logotryk, så hjælper jeg gerne :)

Mvh,
Michael

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:06

Jeg har kigget lidt på www.jakodan.dk og kan se at det lige er sådan noget jeg søger :-)

Dog havde jeg forstillet mig at det kunne fås lidt billiger..

De bedste hilsner
J.C.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:07

Det lyder godt. Held og lykke med din nye webshop.

Jeg har desværre ingen indflydelse på deres priser, men jeg har på fornemmelsen, at de bestemt er konkurrence-dygtige. Og servicen er vist også i top Smile 

Mvh,
Michael

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:18
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)