Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp salget er styrt dykket!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg står i en situation jeg ikke lige kan finde ud af, jeg har en velfungerende hjemmeside, der er blevet optimeret efter alle kunstens regler af en prof. Jeg ved også at de varer der sælges ligger billigere en mine konkurrenter.

Der kommer bare ikke noget salg, ´jeg ved ikke hvad det er der mangler eller om det "bare" er finas krisen der trykker.

Jeg har oprette annoncer på diverse medier som Dba o.s.v

Min målgruppe er mænd mellem 17-35 år.

Er der nogle der kender steder man kan annoncere med et bedre resultat en eks. Dba da det ikke har givet det store?

Eller måder at optimere salget yderligere på en web-shop?

Håber i kan hjælpe.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 12:21

Hej vinder.

Det ville være rart hvis du smed et link til din webshop, så kan vi måske finde ud af hvad du burde gøre anderledes.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 12:26

Har du tidligere haft en fornuftig omsætning?

Jeg bliver lidt i tvivl - din titel siger et, din brødtekst noget andet. :)

Det er jo en kunst at drive en succesfuld internetbutik. Thorborgs E-pusher er en rigtig god hjælp man kan benytte, ligesom der findes et hav af andre gode titler. De fleste andre er mere specifikke og dybdegående, mens Thorborgs er meget "no-nonesense" og ligetil, hvorfor den typisk er GULD værd for mindre webbutikker, hvor ejer, sælger, reklameansvarlig, etc. er en og samme person. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 7. Feb 09
Skrevet kl. 12:31

Ja der har været en god omsæting før men, det er faldet det sidste stykke tid. Jeg har læst E-pusher og synes det er en rigtig god gudie.  

Fra Østjylland
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:31

Det første må være, at finde ud af om det er antal besøg det er galt med, eller om der kommer samme antal besøgende som før, men de bare ikke køber noget.

Før du ved det er alt andet irrelevant.

Er det antal besøg der er problemet, så find ud af, hvordan du kan øge antallet.

Er problemet at de forlader siden hurtigt, så skal du i gang med analysearbejdet om hvorfor det gør det.

Tilmeldt 7. Feb 09
Skrevet kl. 12:34

Det er også et fald i besøgende.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 12:42

Men for at kunne svare på dit oprindelige spørgsmål, ville det være fint at vide hvad du sælger, og evt. tage et kig på din shop. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Østjylland
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:45

Også er fald i besøgende??

Så der kommer færre besøgende, og din konverteringsrate er også faldet, eller hvad?

Dine annoncer virker så ikke efter hensigten. Hvor meget ved du, om de besøgende der ser dine annoncer. Er det målgruppen?

Er der et sted du kan ramme målgruppen mere præcist? Er dine annoncer gode nok? Opfordrer de til action?

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:34

vinder:
Er der nogle der kender steder man kan annoncere med et bedre resultat en eks. Dba da det ikke har givet det store?

Har du prøvet med Google Adwords?

Mvh

jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:04

Giv os en webadresse, ellers er det absolut ikke til at svare på..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)