Hej... Jeg har fået en tanke, - og har brug for lidt feedback / sparring på om ideen er holdbar og om der er et marked for det. Efter lidt overfladisk recherch kan jeg ikke umiddelbart se, at en tilsvarende ydelese findes. - Men jeg har faktisk også svært ved selv at difinere den præcist. I al sin enkelhed går det ud på, at jeg efterhånden har mange års erfaring indenfor en bestemt branche, indenfor detailhandel, indenfor branchen har jeg også erfaring indenfor engros og produktion. Jeg vil gerne kunne tilbyde mine erfaringer på konsulentbasis. LAd os f.eks. forestille os en butik / virksomhed, som føler sig kørt fast i gamle rutiner, oplever stagnation - eller i det hele tager ønsker, at en uvildig vil se på ens butik med nye friske øjne på deres virsomhed / butik / webshop, og der igennem måske finde nye udviklingsmuligheder. - Det kan også være rådgivning af iværksættere indenfor branchen. Det er som sådan ikke økonomisk rådgivning jeg vil tilbyde, - det har de jo deres revisor til, - men mere alt det andet. Det som indkøbskæderne / -foreningerne bla. bruger deres kædekonsulenter til. Vil der være et marked for sådan noget tror i? - Og hvordan prissætter man overhovedet en sådan ydelse? Glæder mig til at høre fra nogen af jer, - som måske kan få mig til at tænke tanken helt færdig.. Mvh/ Ulrik |
Slet ingen med gode inputs???