Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redirect afhængigt af land.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror jeg må opgive at forklare dig det Jesper. Prøv det selv - og oplev problemerne. Alternativt, tænkt det igennem lidt nærmere og nærlæs teksten - så vil du forstå. Der står præcis det jeg siger - men du er øjensynligt mere interesseret I at få det som du gerne vil have det og tror det virker. '

Det du råder til VIL blive opfattet som cloaking, hvis det opdages. Så jeg må blot advare om at følge dine "gode råd" her, for tolkningen er ganske enkelt ikke korrekt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:58

Hej Mikkel

Du kan jo starte med at være konkret - hvor i teksten jeg misfortolker? Du siger der skal vises det samme worldwide, de skriver at man kan vise forskelligt indhold fra land til land. Det er ikke præcis det du siger.

Jeg afviser ikke at Google vil opfatte det som cloaking, jeg siger blot at det i så fald er i direkte modstrid med det de informerer webmasters om via nævnte side. Derfor er jeg interessert i at høre om alle erfaringer på området. Hvor mange sites har du selv oplevet er blevet straffet ved at GEO Target'e på den måde Google anbefaler?

Andre der har oplevet straf fra Google for at GEO target'e?

Mvh Jesper

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:02

Hej

Mange tak for jeres svar.

Ud fra jeres diskussion, er jeg kommet frem til at det klogeste nok er at vælge en anden strategi. Jeg havde allerede selv en fornemmelse af at det kunne give problemer. Jeg vil ikke lave noget, som måske kræver en masse krumspring. Så vil jeg hele tiden være et par skridt bag efter konkurrenterne.

Jeg har prøvet tidligere at skulle lave krumspring fordi et site var oganiseret uhensigtsmæssigt og det sluger meget tid, der kunne været brugt mere konstruktivt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Det er ikke altid det kan lade sig gøre at tilfredsstille både Google og kunden. Spørgsmålet du skal stille dig selv er hvem er vigtigs, og hvor stor en del af din trafik kommer fra det organiske søgeresultat. Husk at du altid kan betale dig til en placering (ikke organisk)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)