Jeg tror jeg må opgive at forklare dig det Jesper. Prøv det selv - og oplev problemerne. Alternativt, tænkt det igennem lidt nærmere og nærlæs teksten - så vil du forstå. Der står præcis det jeg siger - men du er øjensynligt mere interesseret I at få det som du gerne vil have det og tror det virker. ' Det du råder til VIL blive opfattet som cloaking, hvis det opdages. Så jeg må blot advare om at følge dine "gode råd" her, for tolkningen er ganske enkelt ikke korrekt.
|
Hej Mikkel
Du kan jo starte med at være konkret - hvor i teksten jeg misfortolker? Du siger der skal vises det samme worldwide, de skriver at man kan vise forskelligt indhold fra land til land. Det er ikke præcis det du siger.
Jeg afviser ikke at Google vil opfatte det som cloaking, jeg siger blot at det i så fald er i direkte modstrid med det de informerer webmasters om via nævnte side. Derfor er jeg interessert i at høre om alle erfaringer på området. Hvor mange sites har du selv oplevet er blevet straffet ved at GEO Target'e på den måde Google anbefaler?
Andre der har oplevet straf fra Google for at GEO target'e?
Mvh Jesper