Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms billet til events osv.!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, lyder rigtig godt..

Vil lige holde dine oplysninger! Men det jeg nemlig tænkte på var at selve event stedet enten fik en liste eller som du siger en sms med oplysninger.

Som du skriver så kan alt kopieres, men det ville jo være super godt hvis eventet fx fik de numre som havde været inde og købe en sms billet..

Altid en ny ide!

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:12

Miloz:

Okay, lyder rigtig godt..

Vil lige holde dine oplysninger! Men det jeg nemlig tænkte på var at selve event stedet enten fik en liste eller som du siger en sms med oplysninger.

Som du skriver så kan alt kopieres, men det ville jo være super godt hvis eventet fx fik de numre som havde været inde og købe en sms billet..

Hvis man vil undgå snyd skal de have en liste som de så kan tjekke af når gæsterne er kommet ind.

det kræver som regel at de har en pc eller mobil telefon som specifikt skal bruges til dette, og hvis det nu er noget diskoteks lignende kan dette jo godt være svært at have til rådighed ved hver eneste indgang.

tror den bedste løsning ville være en pda/telefon eller lignende, der kan få sms'er og/eller kontrollere en hjemmeside. og som ikke vil koste det vilde i indkøb

mvh
daniel

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 19:15

Okay, det er jo også noget et diskotek skal overveje om de vil betale for.. Men hvis det ikke er så dyrt, så er det jo fint nok..!

Hvad er egentlig din uddannelse og ar du lavet sådan noget her før?

Altid en ny ide!

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:15

Hej

Jeg har ingen reel uddannelse, men har været i gang med datatekniker uddanelsen og har været freelance php programmør,samt arbejdet med it i både danmark og sverige.

Jeg har en meget bred viden om it, jeg kender bla til linux/windows servere og klienter, netværk(cisco/hp/3com), php programmering, mysql og en smule postgresql, ad, mssql og en masse andre ting.

Jeg har ikke haft megen erfaring med indgående sms, kun udgående sms services. Men i princip har de fleste sms gateways en api som man bruger sammen med sine programmer/hjemmesider og det plejer generelt at være ens og forholdsvist simpelt at sætte op.

Men det jeg mangler i erfaring gør jeg godt for med mit gåpå mod, engagement og min evner til at sætte mig ind i tekniske løsninger :)

Jeg er sikker på at jeg kan hjælpe dig med både en løsning og rådgivning, men det behøver ikke være begge dele :)

Mvh
Daniel Knudsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:18

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38

Hej Miloz,

Jeg så et indslag for et par mdr. siden netop omhandlende dette konsept! alt var udviklet. De manglede vist bare de finansielle rammer! desværre en efter min mening fed ide´ som står stand by henover krisen. Men prøv lykken, et konsept som denne er jo ikke nok på markedet. Jeg tror på det...

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 14:44

Har set indslaget nu og det er altså et stykke tid siden det var der. De kalder sig Clubbing, men findes ikke ved en søgning på Google og ingen markedsføring fra dem..

Desuden har jeg nok en virksomhed i baghånden, som vil betale for konceptet og så få  en del af profitten.. Men selvom de skulle komme i gang, så er konkurrence jo altid godt!

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 14:59

Kan se at de der Glubbing har kun 3 events og det er ikke det samme som jeg vil lave, slet ikke.. Men må sige at ScreenTicket er virkelig fedt, da det bliver betalt via dit dankort og ikke mobilregning.

Men jeg vil gå efter alm. diskoteker, events, sport, messer, koncerter mm.

Altid en ny ide!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:15

Miloz:

Men kan du lave en billet som ikke kan kopieres eller er det selve systemet du kan sætte op?

En mulig løsning kunne være at brugerne får tilsendt en MMS med en stregkode, som så kunne læses af en scanner på discoteket og efterfølgende slette den specifikke stregkode fra "lagerbeholdningen", den kan stadig kopieres men kan så kun bruges en gang Big Smile

Mvh Peder

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 15:18

Kunne også være rigtig smart, for så giver man helt sikkert ikke sin mms videre.. Kan alminde scannere godt "se" den stregkode eller skal det udvikles?

Altid en ny ide!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)