Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gl. Rye
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte en lille fysisk hobbybutik og for at sikre ekstra omsætning, vil jeg gerne have en netbutik også. Men jeg har ingen erfaring med netbutikker og har heller aldrig lavet hjemmesider. Jeg er i gang med forretningsplanen, skal i banken om en uges tid og skulle gerne ha' en pris med til budgettet. Hvis alt går vel, starter jeg ud i august 09. Jeg har brug for et domæne og et webhotel. Jeg vil gerne have en hjemmeside med webshop og betalingsmodul til Dankort. Det skal være søgemaskineoptimeret. Jeg skal have mulighed for selv at lægge vareoplysninger mm ind. Jeg har intet endnu - hvad mangler jeg ellers at definere? Hvem kan give et tilbud med pris på ALT ?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:10

Du mangler at lave en rigtig kravsspecifikation eller en liste med funktioner som dit webbureau kan lave en rigtig kravsspecifikation ud fra, til din nye webshop, hvermindre du blot tager en standard fra goldenplanet, dandomain eller en af de andre. Hvis du skal have lavet en webshop med unikt design osv. så svinger prisen normalt mellem 10.000-50.000 alt efter hvilken leverandør du vælger og hvorledes din løsning skal være. Alternativt er der som sagt standard shopsne som koster et par hundrede om måneden.  Selve domænet og webhotellet er det billige i denne sammenhæng, såfremt du vælger at få lavet din egen webshop ud fra noget open source, og såfremt du vælger en standard webshop er hosting med i prisen.

Du kan evt. prøve at bruge aminos søgefunktion, da emnet har været oppe ca. 12.453 gange. Smile Hvis du har brug for ynderligere svar må du sige til, ellers er jeg sikker på at der nok skal være mange andre amino'er som byder ind med noget input.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:21

Martin:
Hvis du skal have lavet en webshop med unikt design osv. så svinger prisen normalt mellem 10.000-50.000 alt efter hvilken leverandør du vælger og hvorledes din løsning skal være.

Vi tager 9.995,- for unikt design, betalingssystem (dankort mv) og hosting første år. Det er en professionel shop og prisen kan kun lade sig gøre fordi vi outsource den egentlige udvikling.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:22

Held og lykke med projektet men bare et godt råd. Tag dig rigtig god tid med at vælge webshop løsningen. Sæt dig ned og tænk på, om løsningen vil holde om 2-3 år, når kravene bliver større. Vi valgte i sin tid alt for hurtigt, har skiftet 1 gang, og har et system vi er ret tilfredse med. Det har bare sine begrænsninger, og det kan vi nogen gange være trætte af, at vi ikke kan forme butikken præcis som vi ønsker, selvom meget er muligt. Det bedste er selvfølgeligt at kunne bygge en side præcis som man vil have den. Det koster bare kassen. Penge de fleste iværksættere med ingen eller få år på bagen har råd til.

Så kig dig om hos Wannafind, som jeg synes har en god løsning, dandomain, bgsys osv., og se hvad der passer godt til dig, og ikke mindst hvad de kan tilbyde, og mulighed for ændringer fremover.

Der er flere ulemper ved at skulle skifte, men en af de større, er hvis du f.eks har 3000 indgående link til din hjemmeside og du skifter, skal du til at bygge det hele op igen du allerede har brugt tid og kræfter på.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:25

langvang:

Der er flere ulemper ved at skulle skifte, men en af de større, er hvis du f.eks har 3000 indgående link til din hjemmeside og du skifter, skal du til at bygge det hele op igen du allerede har brugt tid og kræfter på.

Det passer ikke helt, hvis man har lavet url'erne ordenligt fra starten og så bruger den samme type igen ved skiftet, overtager de jo bare den gamle sides plads og dermed er linksne stadig gyldige. Så det er bare et spørgsmål om at få lavet nogle simple seo ting ordenligt fra starten.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:36

Martin:

langvang:

Det passer ikke helt, hvis man har lavet url'erne ordenligt fra starten og så bruger den samme type igen ved skiftet, overtager de jo bare den gamle sides plads og dermed er linksne stadig gyldige. Så det er bare et spørgsmål om at få lavet nogle simple seo ting ordenligt fra starten.

Det kan man sikkert godt. Men det var ikke noget vi havde i tankerne at få lavet rigtigt, da vi startede vores første butik. Da ville jeg gerne have været et stykke tid på amino dengang. Vi var bare alt for ivrige med at komme igang.

Kan de samme links skabes i ethvert andet shop system?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 23:48

Hejsa

Det lyder som om du søger et godt, solidt og ikke mindst let tilgængeligt produkt. Jeg vil gerne anbefale scannets webshop, den er særdeles let at bruge, især når man ingen erfaring har. 

Du er velkommen til at kontakte os, så er jeg helt sikker på at vi kan finde en løsning der passer dig.

Hilsen Peter Lose

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:31

Vil klart fraråde Scannet da der er alt for mange begrænsninger i forhold til muligheder, og så er det ekstremt dyrt at custommade en scnannet løsning.

Men vælg en open source løsning som dækker dine behov og ik sætter begrænsninger men giver dig mulighederne i fremtiden.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 03:56

Har du en email man kan kontakte dig påSmile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:16

Fashion-Seller:
Men vælg en open source løsning som dækker dine behov og ik sætter begrænsninger men giver dig mulighederne i fremtiden.

Jeg er meget enig, men jeg er også farvet da jeg kun anvender Magento (et open source e-handelssystem), fordi vi synes det er markedets stærkeste.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)