Jeg vil gerne starte en lille fysisk hobbybutik og for at sikre ekstra omsætning, vil jeg gerne have en netbutik også. Men jeg har ingen erfaring med netbutikker og har heller aldrig lavet hjemmesider. Jeg er i gang med forretningsplanen, skal i banken om en uges tid og skulle gerne ha' en pris med til budgettet. Hvis alt går vel, starter jeg ud i august 09. Jeg har brug for et domæne og et webhotel. Jeg vil gerne have en hjemmeside med webshop og betalingsmodul til Dankort. Det skal være søgemaskineoptimeret. Jeg skal have mulighed for selv at lægge vareoplysninger mm ind. Jeg har intet endnu - hvad mangler jeg ellers at definere? Hvem kan give et tilbud med pris på ALT ? |
Du mangler at lave en rigtig kravsspecifikation eller en liste med funktioner som dit webbureau kan lave en rigtig kravsspecifikation ud fra, til din nye webshop, hvermindre du blot tager en standard fra goldenplanet, dandomain eller en af de andre. Hvis du skal have lavet en webshop med unikt design osv. så svinger prisen normalt mellem 10.000-50.000 alt efter hvilken leverandør du vælger og hvorledes din løsning skal være. Alternativt er der som sagt standard shopsne som koster et par hundrede om måneden. Selve domænet og webhotellet er det billige i denne sammenhæng, såfremt du vælger at få lavet din egen webshop ud fra noget open source, og såfremt du vælger en standard webshop er hosting med i prisen.
Du kan evt. prøve at bruge aminos søgefunktion, da emnet har været oppe ca. 12.453 gange. Hvis du har brug for ynderligere svar må du sige til, ellers er jeg sikker på at der nok skal være mange andre amino'er som byder ind med noget input.