Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smokehouse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal finde røgerier i østblokken og polen, da jeg skal have lavet en udlicitering. Problemet er at jeg ikke kan finde nogle steder hvor disse røgerier er registreret. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde kontaktoplysninger på røgerier?

Jeg skal i bund og grund have nogle billige priser på røget laks, så hvis der er nogen der har noget de mener at kunne bidrage med, tager jeg imod det med takhånd.

 

Mvh

Bjørn

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Jeg har en række kontakter til nogle billige røget laks i god kvalitet, hvad er en god pris for dig

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne ned på omkring 5€. Jeg kan afsætte 350kg/uge i starten, men dette skulle jo gerne stige.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Hvis du mener 5 euro pr. kilo, tror jeg du skal lede længe, kender ikke nogen der kan lave det til disse priser. Ikke engang hvis du køber laks i container fra chile. Men hvis du finder nogle leverandør er jeg meget interesseret. tror du minimum skal op i 9 euro. Er det frossen, skåret eller lakse sider du efterspørger 

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Ved godt at 5€ er lidt lavt skudt, men det er 9€ vist også. Det skulle være muligt at finde det leveret til omkring 8. Det skal være røget laks i fine skiver - det man putter på brød.

Jeg har også mulighed for at afsætte andre typer fisk, hvis prisen er rigtig. Div fladfisk, dog ikke rødspætter, samt rødfisk - de skal være hele, rensede.

Der er også den mulighed at jeg får hele rensede laks også. De kan findes ret billigt i Alaska.

 

Mvh Bjørn.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Du skal være opmærksom på at lakse prisen går op og ned i pris, hvilket har indflydelse på din slutpris. Hvis du skulle finde laks til under 8 -9 euro og i god kvalitet, vil jeg meget gerne hører om det, med henblik på et samarbejde.

Alaska er en mulighed, men prøv at kigge lidt efter laks fra Chile også, hvis du har mod på at importere i container e.l. - der har de de største lakse dambrug i verden.

Ydermere skal du være opmærksom på kvaliteten af laks, stor forskel i selv opdrættet af en fisk, samt at der kan komme omkostninger på indfrysning, emballage (stor forskel på hvilken størrelse du ønsker) samt filleteringen 

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.


Jeg har haft kigget på containere fra Chile, men som du ved, er det en ret stor sending at brænde inde med.
Det kunne blive aktuelt hvis der var nok købere. I så fald – hvilke mængder havde du i tankerne?

Bjørn

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købere til laks i Spanien, men det er det mest pressede marked i Europa i øjeblikket, men meget prisbevidst, så hvis du kan skaffe laks til under 8 euro, afhængig af transport kvalitet etc. er det store partier jeg kan sælge fra 1 ton og opefter

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

vi snakker røget lak i "skiver"???

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, hele sider i skiver

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)