Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkæl en af dine nærmeste!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Harthin.dk er begyndt at fører bamser til de små fra teddykompagniet, og med priser fra 25 kr. kan det næsten ikke gå galt.

Bestil en eller flere allerede nu.!

Teddykompagniet's bamser køb dem her.

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:26

Mange tak.

men det er ikke det jeg søger

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 23:41

Prøvede at bestille her er hvad jeg kom igennem mens jeg prøvede at bestille

Ville smide en bamse i kurven og når jeg trykker "læg i kurv" så hopper den videre til indkøbskurven. OG enda kommer med en lausy popup der beder mig om at enten indtaste min info eller shoppe videre, min plan var skam at shoppe videre. Men blev ret pissed over at ryge til kurven OG MED POPUP når den anden bamse jeg ville have var lige nedenunder den anden

Noget andet er at nu bestemte jeg mig for at bestille alligevel selvom jeg blev sur, så kan jeg ikke engang da spanien (hvor jeg bor) ikke er som land (modtageren er i DK)

I leverings adresse hvor er By postnr evt tlf nummer ? de boxe er der ikke

Gudbevare mig så udfylder jeg leverings adressen med postnr og alt det i "adresse feltet" men om den så ikke beder mig om at udfylde postnr og by ved "anden leverings adresse" men det kan jeg ikke

Du har lige mistet 500 kr i indtjening :Confused:Confused:Confused

Så fat i udviklerne og få det optimeret!!!! ellers får du aldrig solgt noget...

Bare mine 10 cents

Mvh Thomas -  Aboutweb.dk

Sorry for diverse småfejl i teksten har et halvdefekt tastetur lige pt

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 00:17

Hej Thomas

Beklager naturligvis din triste oplevelse, nogle af tingene var mulige at rette nu.

Dog er det værdsat at du tog dig tid til at beskrive forløbet så vi kan reagere på de rettelser der er nødvendige. Så tak for det.

Der skal uden tvivl en mere kompetent person til at optimere siden, så det vil jeg forhøre mig hos ejeren om de ønsker.

Siden har pt ikke kostet dem noget endnu (opsætningsmæssigt) og det er desværre det der kommer til udtryk her.

Håber du får en god dag/nat omend ikke andet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)