Harthin.dk er begyndt at fører bamser til de små fra teddykompagniet, og med priser fra 25 kr. kan det næsten ikke gå galt.Bestil en eller flere allerede nu.! |
Mange tak.
men det er ikke det jeg søger
Harthin.dk er begyndt at fører bamser til de små fra teddykompagniet, og med priser fra 25 kr. kan det næsten ikke gå galt.Bestil en eller flere allerede nu.! |
Mange tak. men det er ikke det jeg søger
|
Prøvede at bestille her er hvad jeg kom igennem mens jeg prøvede at bestille
Noget andet er at nu bestemte jeg mig for at bestille alligevel selvom jeg blev sur, så kan jeg ikke engang da spanien (hvor jeg bor) ikke er som land (modtageren er i DK) I leverings adresse hvor er By postnr evt tlf nummer ? de boxe er der ikke Så fat i udviklerne og få det optimeret!!!! ellers får du aldrig solgt noget...
|
Hej Thomas Beklager naturligvis din triste oplevelse, nogle af tingene var mulige at rette nu. Dog er det værdsat at du tog dig tid til at beskrive forløbet så vi kan reagere på de rettelser der er nødvendige. Så tak for det. Der skal uden tvivl en mere kompetent person til at optimere siden, så det vil jeg forhøre mig hos ejeren om de ønsker. Siden har pt ikke kostet dem noget endnu (opsætningsmæssigt) og det er desværre det der kommer til udtryk her. Håber du får en god dag/nat omend ikke andet. |