Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsalg - irriterende!!!!

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer også at bede dem om at ringe efter kl.16.30, da de jo forstyrre ens mens man er på arbejde, dem der faktisk ringer efter kl. 16.30 giver jeg altid en chance, de har jo vist de er seriøse, og gerne vil tilpasse sig min hverdag.

De fleste af dem ringer dog ikke tilbage efter kl. 16

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig er det klart Telia der har førstepladsen når det handler om irriterende telefonsælgere. Har dem minimum 1 gang om ugen, selvom jeg hver gang beder dem lade være at ringe. Og de ringer altid fra et nyt nummer. Men det er så også de eneste jeg bliver generet af indtil videre Smile

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

deltager du i alle mulige netkonkokurrencer? For så kan det evt være derfor!

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

deltager du i alle mulige netkonkokurrencer? For så kan det evt være derfor!

Nej, det gør jeg ikke. De ringer jo fordi man er CVR registreret....

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan også godt blive lidt træt af dem der ikke har noget af interesse, men som bliver ved med at ringe igen og igen og igen...

Jeg synes dog det kan være interessant nok at blive gjort opmærksom på nye produkter og services, som måske kan have gavn af.

Nu har jeg selv brugt at ringe rundt til firmaer for at booke et møde med dem, for at fortælle om mit firma og hvad jeg kan tilbyde dem. Jeg har da også fået nogle kunder af den vej, selv om det er "lidt" en sej kamp at ringe til alle dem der skal til før man får en kunde.

Så er mit spørgsmål. Hvad gør alle I der ikke selv synes det er fedt at blive ringet op, hvordan sælger I?

Jeg sælger it løsninger til firmaer med 5 til 100 kontor arbejdspladser og hjælper firmaer som har udfordringer med deres it, det kan fx være hjælp til sammenlægning af it løsninger på forskellige kontorer, hjælp til et problemer med eller optimering af deres SQL, Exchange eller Citrix -servere, eller lignende. Hvordan ville I sælge dette, hvis telefon "salg" / mødebooking er udelukket?

 

Venlig hilsen
Jens Christian Kaltoft


Chr. Winthersvej 40A
· 7100 Vejle
Tlf.: 61 33 61 52
jck@it-suite.dk · http://it-suite.dk

Ny startside til advokater
http://www.advostart.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

1. step er at blive reklamebeskyttet

Herudover, kan man faktisk nogle gange lærer lidt af de dygtige telefonsælger

De andre der blot er til irritation, her plejer jeg at sige at jeg selv befinder mig i salgsbranchen og ved hvor svært det kan være, men også hvor grænsen går. Så jeg respektere at de prøver og deres salgsevner, men at jeg er definitivt ikke interesseret i deres produkt/ydelse og vil gerne have at de respektere en "kollega", men ønsker dem alt muligt held og lykke.

Hvis ikke plejer jeg at sende en standard mail att. til salgsansvarlig, direktør - dette heldigvis sjældent

Velgørenhedsorganisationer løser jeg meget simpelt ved blot at sige, at vi fra overordnet plan har besluttet kun at støtte dyr igennem WSPA.

At sige at jeg lige vil kigge på det og vende tilbage hvis interesseret er blot at invitere sælgeren til at ringe igen og igen og blive oprettet i hans/hendes kartotek - under "mulige"

 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige:

Ved svindler & bondefanger - er meldingen nogen gange blot "Et sikkert og stort nej tak", hvorefter røret lægges på uden anden kommunikation (alle har jo en grænse :-))

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Aviser og blade er undtaget- derfor må de gerne ringe op...

Men kære venner. Det er ynk, at høre på jer: Telefonsælgere skal også leve, og er en del af erhvervslivet. Så tag det med - eller stop med, at være selvstændig.

Martin

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du  - Martin.

Ka du ikk´ lige ligge dit tlf. nr. ud på denne tråd, så kan vi ringe til dig - vi skal jo også leve.... Zip it!

 

når jeg har læst de andre igennem så drejer det sig også om respekt for kunden.  En afvisning er en afvisning...  & Med hensyn til at være selvstændig... Ajjjj   der er vel andre grunde til at man vil være selvstændig...

 

Michael

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

mp130965:

Du  - Martin.

Ka du ikk´ lige ligge dit tlf. nr. ud på denne tråd, så kan vi ringe til dig - vi skal jo også leve.... Zip it!

 

når jeg har læst de andre igennem så drejer det sig også om respekt for kunden.  En afvisning er en afvisning...  & Med hensyn til at være selvstændig... Ajjjj   der er vel andre grunde til at man vil være selvstændig...

 

Michael

Jeg vil nu give Martin ret.

Der er alt for meget klynkeri i denne tråd. Det er da helt fair at man ringer til potentielle kunder og fortæller om sine produkter. Det er kun når en sælger ikke tager et nej for et nej at det bliver "lidt" træls.

Michael: Hvis du ringer til kunder og siger "ligge" i stedet for "lægge", så tror jeg sgu ikke der er nogen der gider købe noget af dig! Wink Stick out tongue

 

/JC

 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)