Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500.000 kr. her er de, hvad ville du gøre med dem????

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville have investeret dem i danske bank for lige omkring 2 måneder siden, så havde du haft en lille mill :p man kan altid være bagklog :D

Men jeg investerede 18.000, da de stod i kurs 33, og nu ligger de i kurs ca. 80 (still going up) :D :D

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:55

rettelse: de ligger på kurs 90,75 :D :D :D :D

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:21

Hej,

Vi søger ikke selv kapital, men har lige startet en virksomhed op der vil forbinde vidensintensive virksomheder med investorer.

Se mere på www.thecapitalgateway.com Vi arbejder stadig på sitet, men har allerede flere interessante profiler på virksomheder der søger kapital, og der er flere på vej. Hver uge er der flere og flere virksomheder der kontakter os.

De fleste søger nok lidt mere end de 500.000,- DKK, men hvis der er nogen du finder interessante er det muligt at markere interesse for en syndication og derved gå sammen med andre investorer. Eller kontakte virksomheden for at høre om de har andre interesserede investorer.

Her er nogle eksempler på profiler på sitet, her og her.

Da vi lige er startet giver vi medlemsskaber ud til seriøse virksomheder og investorer. Skriv til mig hvis du er interesseret, du finder min email adresse på vores contact side.

Mvh

Filip Poulsen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:18

A. Juul:
Jeg vil lade tråden (for mit vedkommende) løbe i 30 dage og kigge på den løbende, dog vil jeg ikke kommentere før efter de 30 dage!

Dbh

A. Juul

Hvordan endte denne?

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22

Søren Lander:

Invister dem i en Hooters restaurant (helst i Århus tak) Big Smile

God ide, jeg er mere tilhænger af en i KØBENHAVN :P

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:06

Hvor ville jeg ønske at jeg havde 500.000 kr, så ville jeg investere dem i en lille restaurant med tilhørende hostel, hvor billige overnatningsmuligheder til udlændinge og danskere kunne tilbydes, eksempelvis 50 kr eller 100 kr pr nat i en seng i et værelse, det er der brug for

Bare gæster/kunder i 10 senge x 50 kr pr nat gange 30 nætter ville skabe 15.000 gode dejlige kroner

I den lille restaurant ville jeg lade mine 2 vidunderlige og charmerende rumænske musikere spille for gæsterne og give dem løn

Vi mangler også billige lejemuligheder til fattige danskere, eksempelvis 1 lille værelse til 1000 kr pr måned, det burde kunne lade sig gøre at investere i en allerede eksisterende bygning og lave en masse skillevægge. For at holde stedet rent og pænt kunne der evt betales 250 kr pr måned pr værelse til at aflønne en rengøringsassistent

Mange hilsener fra Britt, Amino profilnavn Forslag

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:09

Brug dem på at starte noget op selv..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jesper G:

A. Juul:
Jeg vil lade tråden (for mit vedkommende) løbe i 30 dage og kigge på den løbende, dog vil jeg ikke kommentere før efter de 30 dage!

Dbh

A. Juul

Hvordan endte denne?

//Jesper

Mon ik den bare endte i store ord, og ingen handling som altid? Så fik vedkommende da sine "15 minutes of fame"

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:11
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:33

Er af den personlige overbevisning, at folk der har 500.000 kr. ikke opretter sådanne en tråd.. Skulle ikke undre mig, hvis en Martin Thorborg har en finger med i spillet, vedrørende den nye e-pusher...

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)