Hej
Jeg skrev tidligere på amino.dk at jeg søgte tilbud til mine brugere..
Det er både varepartier vi søger, men i høj grad også enkeltsalg til private, som vi gør meget ud af at få ind på siden inden den 12 maj når vi åbner officielt.
Hvis du har en webshop, vil vi give dig et protræt af din shop på vores site hvis du kan lægge nogle gode tilbud ind til vores private købere.
Lagervarer er ment til at skulle blive stedet hvor private kan finde alt til engrospriser, så hvis du vil have mersalg samt en masse nye samarbejdspartnere så er det nu.
herunder ser du lidt om os.
Krisen er slut - hvis du vil
På www.lagervarer.dk hjælper vi seriøse erhvervsdrivende med at tjene penge på hinanden. Nogen trænger gevaldigt til at få ryddet op i deres lager ? de har måske flere restpartier stående, som det ikke kunne betale sig at afsætte, da økonomien kørte i femte gear. Andre har gode og veletablerede afsætningskanaler, som bare trænger til at blive fyldt ud med billige tilbud. Disse købere og sælgere af lagerpartier mødes hos os på www.lagervarer.dk. Det er gratis at annoncere dine partier ? uanset om de annonceres til almindelig handel, eller om de sættes på auktion. Du betaler kun for de handler, der gennemføres. www.lagervarer.dk har også et forum, hvor du kan møde andre seriøse forretningsdrivende, som også er på jagt efter en god handel. I kan måske aftale om at dele fragtudgifter, eller du kan spørge, om nogen ligger inde med noget, du lige står og mangler. www.lagervarer.dk er altså først og fremmest for erhvervsdrivende, men private har også mulighed for at kigge jer over skulderen. Så har du lyst til at sætte enkeltvarer til salg hos os, er det også muligt. Og du vil hurtigt opdage, at vi har tænkt os at blive kendt for at være et godt sted at komme ? også for private.
Håber at du vil hjælpe os Venlig hilsen Henrik Larsson " alias Krammeren" For mere info skriv til henrik@lagervarer.dk |
Du har vel ikke brug for at double poste det indlæg?