Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have lavet en web shop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Forvirringen forstår jeg godt.

Har jeg helt misforstået, eller har du et design til shoppen klar, eller har din grafiker blot lavet din grafiske linje?

Du må meget gerne ringe til mig på 2152 4692, så skal jeg guide dig gennem de forskellige muligheder.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,
har du en email adresse som jeg kan sende tilbud til?
Mvh Leo
leo@xgn.dk
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:23

Hej Vinderskov,

Vi kan tilbyde dig en mellemting mellem stangvaren og det skrædersyede og gøre det i nogle fornuftige økonomiske rammer.

Vi har lavet mange ehandelsløsninger - små og store - og kan sørge for at du kommer sikkert i mål med det hele.

Ring eller skriv

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:43

Hej du er meget velkommen til at skrive til mig på info@icode.dk , hvor jeg så ganske uforpligtende vil gennemgå dine ønsker og budget for webshoppen.

Udfra det vil jeg så give dig nogle løsninger, enten prefab. shops, hosted shops forskellige betalingsløsninger osv.

Det er dog nemmest at give dig den bedste rådgivning, når jeg kender mere til dine behov og finasielle formåen.

Du er ikke forpligtet til bagefter at købe ydelser hos mig.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:45

Hej Vinderskov

Du kan også prøve en EasyFlow løsning, den jeg vil anbefale dig koster 299,- kr. pr. måned. Der er gratis telefon support me
Derudover skal der laves et design til din shop, der har en design pakke, der koster 5000,- kr.

Hvis du skal havde Dankort betaling, hvilket jeg klart vil anbefale så koster det ca. 1000 kr. pr. år, til PBS.

Alt-i-alt er skulle du kunne være kørende for under 10.000 kr første år, efterfølgende år koster 3600 kr til os for leje af shop plus 1000 til PBS for Dankort.

Du skal være meget velkommen til at ringe til os på 70 70 26 26 (og evt. spørge efter mig).

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:59

Vinderskov:

Jeg er ved at starte et smykkefirma og i den sammenhæng skal jeg have mig en webshop

Jeg har pt. fået designet en flot grafisk løsning af grafiker i illustrator men mangler nu al resten.

---------------------------

Køb dig en færdig løsning koster lige under 10.000 ex moms

Årlige driftomkostninger :

hostning : 1.800

+ udgifter til pbs.

Billigere kan jeg desværre ikke tilbyde det og da designet i forvejen er lavet, vil jeg mene det kan konverteres og "skære ud", så du ikke skal ofre penge på et nyt design.

Shoppen leveres færdig opsat forstået på den måde, at du så selv skal lave menuer og lægge varer ind.

tlf.: 61795118

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 18:00

Glemte at fortælle at den angivne pris på de 10.000 er inkl. hostning det første år.

Dreiftomkostninger er efter det 1. år

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:02

Hej Mogens

Jeg læste i en anden tråd at du mente du underbød mig, var det denne ?

I så fald er det indlysende at det er to vidt forskellige produkter vi sælger. Hos os går 5.000 af de 10.000 til et unikt design. Som jeg læser din post leverer du bare en template. Dette er indlysende en væsentlig forringelse af hvad kunden for.

Jeg blev ikke helt klar over om du også tilbyder gateway, med i prisen, men det er der selvfølgeligt i vores.

Derudover undlader du også at tilbyde den utroligt vigtige gratis telefon support. Det er virkeligt en væsentlig del af at leverer en webshop, at give kunden et sted hvor de kan ringe uden beregning og få svar på deres spørgsmål. Når jeg surfer din side, kan jeg ikke engang finde at telefon nr. hvor dine kunder kan ringe hen, hvis de har problemer med det de har købt hos dig.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 15:31

Lundsby:

I så fald er det indlysende at det er to vidt forskellige produkter vi sælger. Hos os går 5.000 af de 10.000 til et unikt design. Som jeg læser din post leverer du bare en template. Dette er indlysende en væsentlig forringelse af hvad kunden for.

Jeg kommer med en generel udmelding om hvad jeg mener det maks. bør koste.

Jeg ved hvad mit firma kan og jeg ved hvad kunderne synes om det jeg leverer og det er det vigtigste for mig.

Så surf du bare videre herfra til skagen og brug en masse tid på det

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:49

www.easywebhost.org:
Jeg ved hvad mit firma kan og jeg ved hvad kunderne synes om det jeg leverer og det er det vigtigste for mig.

Jeg synes også at vi har et relativt godt overblik over hvad du kan, og det er da godt at hører at du har glade kunder.

Men jeg ved også hvad mit eget firma leverer og til hvilken pris. Derfor er jeg selvfølgeligt interesseret i at påvise at det tilbud, mit firma har er væsentligt bedre. Det er der ikke noget underligt i, det er bare en konsekvens af fri konkurrence.

Forstår godt hvis du ikke gider sprælle mere, måske er din reference skuffe hverken særligt dyb eller imponerede, og det er sikkert derfor du ikke viser den frem når du bliver opfordret til. Personligt elsker jeg en sådan chance for at blære mig!

Jeg er dog lidt ked af, at vores dialog er blevet så negativ, men sådan er det vel når vi begge er så passionerede omkring vores faglighed og vores forretning.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)