Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have lavet en web shop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at starte et smykkefirma og i den sammenhæng skal jeg have mig en webshop

Jeg har pt. fået designet en flot grafisk løsning af grafiker i illustrator men mangler nu al resten.

Jeg leder i den anledning efter den bedste løsning !?

Jeg vil jo gerne have en prof udsende hjemmeside med kort betaling som har sit personlige præ..

Men hvordan kan jeg få en ordning der ikke er for dyr.

Har fået anbefalet nogle programmører som ikke koster så lidt og derudover kommer der jo en masse udgifter pr. md-år til pbs webhotel..

Jeg har meget svært ved at finde ud af hvad der er den bedste løsning, måske nogle firmaer har nogle gode pakkeløsninger, eller er det bedste af få det hele lavet for bunden..

Ja jeg er temmelig forvirret og vil rigtig gerne vidder med shoppen men er gået lidt i stå. håber på nogle hjælpende svar

super hilsner

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:25

Vinderskov:

Hejsa

Jeg er ved at starte et smykkefirma og i den sammenhæng skal jeg have mig en webshop

Jeg har pt. fået designet en flot grafisk løsning af grafiker i illustrator men mangler nu al resten.

Jeg leder i den anledning efter den bedste løsning !?

Jeg vil jo gerne have en prof udsende hjemmeside med kort betaling som har sit personlige præ..

Men hvordan kan jeg få en ordning der ikke er for dyr.

Har fået anbefalet nogle programmører som ikke koster så lidt og derudover kommer der jo en masse udgifter pr. md-år til pbs webhotel..

Jeg har meget svært ved at finde ud af hvad der er den bedste løsning, måske nogle firmaer har nogle gode pakkeløsninger, eller er det bedste af få det hele lavet for bunden..

Ja jeg er temmelig forvirret og vil rigtig gerne vidder med shoppen men er gået lidt i stå. håber på nogle hjælpende svar

super hilsner

Jeg kan anbefale dig at prøve nogle af de "leje-løsninger" der er derude - dog følger der nok ikke nogle designs med du kan bruge til noget.

Således skal du ikke bruge en programmør, men "kun" en webdesigner.

Jeg vil mene du skal ud og smide 5-10.000kr efter et godt webdesign og månedlige omkostninger til webhotel samt pbs bliver 3-700kr.

VH Jørgen Olsen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:30

Du kan også vælge en "eje" løsning hvor du så kan komme igang alt. inkl. det første år fra noget der ligner en 35-50.000 kr og så sidder du ikke fast i at du ikke kan flytte tingene, ikke har adgang til kildekoden m.v. som du vil gøre hvis vu vælger at smide penge i en leje løsning fra start.

Det afhænger selvfølgelig også af dit ambitionsniveau hvad der er mest optimalt - har du ikke så store ambitioner er det sikkert mest rentabelt med en lejeløsning på kortere sigt.

Vi byder gerne konkret ind på opgaven hvis du sender nogle flere informationer til os - du kan læse mere på www.redweb.dk under webshop.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:31

Vi vil gerne hjælpe dig vi har forskellige løsninger at kunne tilbyde så hvis du er interesseret så send venligst dit tlf.nr eller e-mail adresse så vender jeg retur snarest.

Med venlig hilsen

Martin Biil

Lidt historie

ITHOUSE ApS startede i 1997 og har været med til at levere alt indenfor specialløsninger til det danske såvel som til det udenlandske erhvervsliv, det være sig alt fra produktion af hjemmesider, web hosting, salg af domæner, og udvikling af software.

Således leverede IHOUSE i 1997 den første elektroniske telefonbog på nettet. (dette var før Tele Danmark lancerede de gule sider).

I år 2000 leverede ITHOUSE billetportalen e-billetter.dk

(i dag billetlugen.dk), som er en online billetløsning med en kapacitet på 160.000 solgte billetter fra hjemmesiden i timen.

En koncert i Idræts Parken kan sælges på bare 15 minutter.

Her et  udpluk af det vi kan tilbyde:

* Udvikling af software, vi arbejder med de fleste sprog her er nogle eksempler:

Flash, Actions script 2 og 3, HTML, Linux, Apache, Java script, Ajax, PHP, XML, MySQL, Delphi, C++       

Net,  mfl. spørg

* Hjemmesider i CMS  (typo3, silverstripe mambo etc.)

* Søgemaskine optimering

* Web Hosting (Egne servere)

* Logo og design

* Shopløsninger, portaler

* Billedbehandling, fritskrabning, retouchering, blå himmel, mm.

* Rentegning af plantegninger

* Vi løser også gerne andre opgaver som har relation til de nævnte områder.

Vi  finder gerne et fast tilknyttet team eller person som passer lige til jeres projekt.

Vort domicil er i dag flyttet til Manila/Filippinerne hvor stort set alt bliver produceret her har vi været i over 3 år. Firmaet er under 100% Dansk ledelse og beskæftiger pt. 30 ansatte.

Vi har dog beholdt vort kontor i Danmark der fungere som service og salgskontor herfra tager vi den direkte kundekontakt.

Jeg kan kontaktes direkte på tlf. +45 70 218 218 el. på mail martin@ithouse.com

Besøg evt. vor hjemmeside www.ithouse.com                                                                         

Med venlig hilsen

ITHOUSE ApS

Martin Biil Pedersen

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:36

Hej

Du kan prøve at skrive til mig på als@orango.nu eller ringe på 31344464, så kan det være jeg kan hjælpe dig.

Mvh. Alexander

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 14:40

Skriv til mig på thomas@aboutweb.dk vi har en lejet shop til 89kr pr måned incl hosting (x moms)

skriv til mig så får du en demo at se

mvh Thomas -  Aboutweb.dk

Tilmeldt 30. Apr 09
Skrevet kl. 14:48

Hej tak for svar lyder umiddelbart meget dyrt, har været inde på hjemmeside har svært ved umiddelbart at finde rumdt i det

hilsner P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55

Hej,

Jeg vil klart anbefale en shopløsning som DanDomain, da du som nystartet slipper for rigtigt mange bekymringer ved at alting er gennemtestet. De har været ude for alle former for problemstillinger, nystartede kan ramme i og har 24 timers support når du som iværksætter har brug for det enten kl. lort om natten eller på en søndag formiddag.

Den månedlige ydelse er meget fornuftig set i forhold til at man får et PBS-certificeret system, som ikke kræver at man går til en ekstern gateway og kunden skal flyve frem og tilbage mellem forskellige sider.

Hvis du vælger at bruge DanDomain vil jeg hellere end gerne se på det design du har fået lavet i Illustrator og uforpligtende gennemgå med dig hvordan det bedst muligt kan implementeres og komme med en pris der er til at forholde sig til.

Kig forbi minddesigns.dk og skriv til hvj@minddesigns.dk hvis det har interesse.

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:56

Hej Vinderskov,

Jeg kan tilbyde en webshop-løsning til en fair og rimelig pris. Du er velkommen til at kontakte undertegnede for yderligere oplysninger.

Med venlig hilsen

Kim H. Tran

tkhau@mwc.vn

www.mwc.com.vn

Tilmeldt 30. Apr 09
Skrevet kl. 14:57

Tak for alle de mange svar er godt nok stadig lige så forvirret på hvad det er jeg skal men prøver at kigge nærmer på dvs svar.

Hilsner P

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)