Hejsa Jeg er ved at starte et smykkefirma og i den sammenhæng skal jeg have mig en webshop Jeg har pt. fået designet en flot grafisk løsning af grafiker i illustrator men mangler nu al resten. Jeg leder i den anledning efter den bedste løsning !? Jeg vil jo gerne have en prof udsende hjemmeside med kort betaling som har sit personlige præ.. Men hvordan kan jeg få en ordning der ikke er for dyr. Har fået anbefalet nogle programmører som ikke koster så lidt og derudover kommer der jo en masse udgifter pr. md-år til pbs webhotel.. Jeg har meget svært ved at finde ud af hvad der er den bedste løsning, måske nogle firmaer har nogle gode pakkeløsninger, eller er det bedste af få det hele lavet for bunden.. Ja jeg er temmelig forvirret og vil rigtig gerne vidder med shoppen men er gået lidt i stå. håber på nogle hjælpende svar
super hilsner
|
Vinderskov:Hejsa
Jeg er ved at starte et smykkefirma og i den sammenhæng skal jeg have mig en webshop
Jeg har pt. fået designet en flot grafisk løsning af grafiker i illustrator men mangler nu al resten.
Jeg leder i den anledning efter den bedste løsning !?
Jeg vil jo gerne have en prof udsende hjemmeside med kort betaling som har sit personlige præ..
Men hvordan kan jeg få en ordning der ikke er for dyr.
Har fået anbefalet nogle programmører som ikke koster så lidt og derudover kommer der jo en masse udgifter pr. md-år til pbs webhotel..
Jeg har meget svært ved at finde ud af hvad der er den bedste løsning, måske nogle firmaer har nogle gode pakkeløsninger, eller er det bedste af få det hele lavet for bunden..
Ja jeg er temmelig forvirret og vil rigtig gerne vidder med shoppen men er gået lidt i stå. håber på nogle hjælpende svar
super hilsner
Jeg kan anbefale dig at prøve nogle af de "leje-løsninger" der er derude - dog følger der nok ikke nogle designs med du kan bruge til noget.
Således skal du ikke bruge en programmør, men "kun" en webdesigner.
Jeg vil mene du skal ud og smide 5-10.000kr efter et godt webdesign og månedlige omkostninger til webhotel samt pbs bliver 3-700kr.
VH Jørgen Olsen