Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have lavet en web shop

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

www.easywebhost.org:
Jeg ved hvad mit firma kan og jeg ved hvad kunderne synes om det jeg leverer og det er det vigtigste for mig.

Jeg synes også at vi har et relativt godt overblik over hvad du kan, og det er da godt at hører at du har glade kunder.

Men jeg ved også hvad mit eget firma leverer og til hvilken pris. Derfor er jeg selvfølgeligt interesseret i at påvise at det tilbud, mit firma har er væsentligt bedre. Det er der ikke noget underligt i, det er bare en konsekvens af fri konkurrence.

Forstår godt hvis du ikke gider sprælle mere, måske er din reference skuffe hverken særligt dyb eller imponerede, og det er sikkert derfor du ikke viser den frem når du bliver opfordret til. Personligt elsker jeg en sådan chance for at blære mig!

Jeg er dog lidt ked af, at vores dialog er blevet så negativ, men sådan er det vel når vi begge er så passionerede omkring vores faglighed og vores forretning.

Det er fint nok at sammenligne produkter, men serviceydelser kan kun gå hen og blive en krads affære. Jeg synes det er en meget grim tone du har taget i brug her f.eks.

Du kan sagtens sidde foran din computer og lave subjektive sammenligninger baseret på antagelser, men så er den ikke længere - og jeg ville være meget forsigtig med at udtale mig på så løst et grundlag.

Du modsiger dig selv Lundsby. Du elsker en chance for at blære dig når du ser at easywebshosts referenceliste ikke er imponerende... du elsker at tvære ham ud der og gøre dig selv større - men du er lidt "ked af" at stemningen er blevet negativ? Hvad hulen havde du regnet med?

Både dig og easywebhost leverer ydelser som nærmest kan leveres af tilfældige studerende i disse dage - det er simpelthen hvermandsviden hvordan man sætter sådan noget skidt op - og det tyder på der er "gået konsulent" i din forretning så jeg ville som kritisk kunde der ved hvad jeg skal have være mest tilbøjelig til at kontakte et af de mindre firmaer der ikke er "gået konsulent" i.

Det her er ikke personlig kritik - jeg kender dig ellers ikke - jeg kan kun huske dit navn fra et sammenstød i en anden forbindelse, det er alt - så det her jeg skriver er mit objektive indtryk som ikke er præget af dårlig kemi eller lign. fra tidligere. Jeg har en halvdårlig hukommelse så nogengange oplever jeg at de personer jeg kritiserer meget tidligere har opbygget et had til min person uden at jeg har været opmærksom på det og reagerer derudfra. Jeg håber du vil læse mit indlæg uden at være forudindtaget omkring mig som person.

easywebhost:

Denne situation virker for mig meget bekendt - husk ikke at give op !!! :)

VH Jørgen Olsen

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:23

Hej P.

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i reklamebureauet Emaze. De har lige lavet vores nye website www.officecentercity.dk og vi er vildt glade for det.

Kontakt Christian Jørgensen på caj@emaze.dk. (Så behøver man heller ikke selv sætte sig ind i alt det tekniske, for helt ærligt; ens tid er bare så meget bedre brugt på de ting der er sjove og som man er god til. Smile)

Held og lykke med det.

De bedste hilsner,
P.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:18

Jørgen Olsen:
Det er fint nok at sammenligne produkter, men serviceydelser kan kun gå hen og blive en krads affære. Jeg synes det er en meget grim tone du har taget i brug her f.eks.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan sammenligne service ydelser, og synes på ingen måde at leverandører af service ydelses skal være undtaget for hverken sammenligning eller konkurrence. Jeg sammenligner iøvrigt også fodspillere, top modeller, øl m.m. når jeg er i festligt lag.

Jørgen Olsen:
Du modsiger dig selv Lundsby. Du elsker en chance for at blære dig når du ser at easywebshosts referenceliste ikke er imponerende... du elsker at tvære ham ud der og gøre dig selv større - men du er lidt "ked af" at stemningen er blevet negativ? Hvad hulen havde du regnet med?

Jeg elsker at blærer mig, og er enormt stolt over det arbejde vi har leveret. Men jeg finder ingen speciel tilfredshed i at tvære Mogens ud.
Så hvad havde jeg regnet? Ja, en lidt mere sober debat, helst på et højere niveau, men jeg synes som sagt at både Mogens og jeg, måske er lidt for passionerede omkring vores faglighed og forretninger. Men det er sgu også meget sundt.

Jørgen Olsen:
Både dig og easywebhost leverer ydelser som nærmest kan leveres af tilfældige studerende i disse dage - det er simpelthen hvermandsviden hvordan man sætter sådan noget skidt op

Jeps, og man kan også sætte en tilfældig studerende til at skærer i folk istedet for en kiruger. Og de fleste på Amino kan lave søgemaskine optimering, Og man kan erstatte alle de dyrer reklamefolk med en eller anden tilfældig fra gaden. Bogføring og årsregnskab behøver heller ikke andet end en tilfældig studerende for at klarer, alt hvad man skal vide er jo offentligt tilgængeligt.

Jeg kender godt dit syn på disse ting, og må bare konstatere at vi stadigvæk er uenige. Jeg skal ikke under kniven hos en tilfældig studerende. Og når mit firmas ansigt ud imod verden, skal laves skal det heller ikke være af en tilfældig studerende.

Jørgen Olsen:
- og det tyder på der er "gået konsulent" i din forretning så jeg ville som kritisk kunde der ved hvad jeg skal have være mest tilbøjelig til at kontakte et af de mindre firmaer der ikke er "gået konsulent" i.

Der er helt klart konsulent i vores forretning, men jeg læser det som om det er en dårlig ting, og det er jeg ikke enig med dig i. Jeg møder nogle gange den holdning, at fordi folk med held kan sælge deres timer for mange penge, at det så gør den til snydere eller dårlige forretningsforbindelser. Jeg tror i bund og grund, det handler om misundelse. Og hvorfor ikke, jeg er da også misundelig på de konsulenter der kan tage mere i timen end vi gør. Så jeg gør det alt hvad jeg kan for at blive dygtigere og mere professionel så jeg også kan tage mere for min tid. Og ja, der er ikke nogle (andet end velgørenhed) der tager mindre for deres timer end de kan få.

Iøvrigt er det ikke vores konsulent biks, det her handler om men vores standard produkt og en samarbejds aftale vi har med nogle grafikere. Og det handler meget mere om standard software.

Jørgen, jeg husker udemærket vores sidste debat, og ingen er jeg ked af hvis jeg trådt dig over træerne. Men det smukke ved en debat, er altså også at man kan for ændret sin verdensopfattelse, også selvom den sætter ens evner i et noget ringere lys end man selv havde dem.

Det skal også lige siges, at jeg kun udtaler mig skråsikkert om IT-udvikling(navnligt Web) fordi det mener jeg at jeg har den faglige og erfaringsmæssige ballast til (Jeg har brugt mine 5000 timer og mere til). Skulle jeg udtage mig om f.eks. bogføring, ville jeg være markant mere forsigtig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:42

Hejsa

Vi tilbyder en Magento shop (nok en af de mest avancerede shop løsninger) inkl:

• Unikt design
  • Betalingssystem (dankort osv) første år
  • Webhosting første år

Køreklar shop til kun 9.995,- for hele første år!

Se mere på http://getashop.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)