http://www.amino.dk/forums/t/59186.aspx Vi har et site til salg hvor du blot skal melde dig til PBS eller Paypal og så virker det. Du kan evt ændre designet hvis det ik er optimalt. Vi er meget åben for bud... |
Lundsby:www.easywebhost.org:Jeg ved hvad mit firma kan og jeg ved hvad kunderne synes om det jeg leverer og det er det vigtigste for mig.Jeg synes også at vi har et relativt godt overblik over hvad du kan, og det er da godt at hører at du har glade kunder.
Men jeg ved også hvad mit eget firma leverer og til hvilken pris. Derfor er jeg selvfølgeligt interesseret i at påvise at det tilbud, mit firma har er væsentligt bedre. Det er der ikke noget underligt i, det er bare en konsekvens af fri konkurrence.
Forstår godt hvis du ikke gider sprælle mere, måske er din reference skuffe hverken særligt dyb eller imponerede, og det er sikkert derfor du ikke viser den frem når du bliver opfordret til. Personligt elsker jeg en sådan chance for at blære mig!
Jeg er dog lidt ked af, at vores dialog er blevet så negativ, men sådan er det vel når vi begge er så passionerede omkring vores faglighed og vores forretning.
Det er fint nok at sammenligne produkter, men serviceydelser kan kun gå hen og blive en krads affære. Jeg synes det er en meget grim tone du har taget i brug her f.eks.
Du kan sagtens sidde foran din computer og lave subjektive sammenligninger baseret på antagelser, men så er den ikke længere - og jeg ville være meget forsigtig med at udtale mig på så løst et grundlag.
Du modsiger dig selv Lundsby. Du elsker en chance for at blære dig når du ser at easywebshosts referenceliste ikke er imponerende... du elsker at tvære ham ud der og gøre dig selv større - men du er lidt "ked af" at stemningen er blevet negativ? Hvad hulen havde du regnet med?
Både dig og easywebhost leverer ydelser som nærmest kan leveres af tilfældige studerende i disse dage - det er simpelthen hvermandsviden hvordan man sætter sådan noget skidt op - og det tyder på der er "gået konsulent" i din forretning så jeg ville som kritisk kunde der ved hvad jeg skal have være mest tilbøjelig til at kontakte et af de mindre firmaer der ikke er "gået konsulent" i.
Det her er ikke personlig kritik - jeg kender dig ellers ikke - jeg kan kun huske dit navn fra et sammenstød i en anden forbindelse, det er alt - så det her jeg skriver er mit objektive indtryk som ikke er præget af dårlig kemi eller lign. fra tidligere. Jeg har en halvdårlig hukommelse så nogengange oplever jeg at de personer jeg kritiserer meget tidligere har opbygget et had til min person uden at jeg har været opmærksom på det og reagerer derudfra. Jeg håber du vil læse mit indlæg uden at være forudindtaget omkring mig som person.
easywebhost:
Denne situation virker for mig meget bekendt - husk ikke at give op !!! :)
VH Jørgen Olsen