Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige kunstartikler som webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har selv lavet kunst i en del år nu. 

Det undre mig, at der ikke er nogle som virkelig har lavepriser på fx. kunstmaling. De fleste sider sælger til samme pris som i farvehandleren.

Ved der er del, der er begyndt at male på hobby niveau, og her tror jeg man kunne sælge en del, hvis man kunne presse priserne længere ned. Kvaliteten skal self. stadig være i orden.

Tænkte fx. på Amsterdam som jo er "studie" kvalitet. Ved I om der overhovedet er mulighed for at gøre malingen billigere? Er avancen for lav på kunstmaling, til at kunne sætte prisen ned.

Håber der er nogen som lige har styr på det område. I må meget gerne komme med feedback på hvad I synes om ideen.

Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 09:38

I må også gerne sende mig en mail på sgt_speirs@hotmail.com

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:42

Hvis det skal føre til en ordentlig omsætning, er det i hvert fald nødvendigt, at det enten er mærkevarer, så brugerne er sikre på kvaliteten, eller er ekstremt billigt, så brugerne ikke forventer noget af kvaliteten.

Jeg ville ikke købe højkvalitet noname-ting til priser som kun ligger en smule under anerkendt højkvalitet.

mvh Hans

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:10

Den anden mulighed er kan vel også være at leverandørene kun vil levere til dem der sælger til vejledende pris.... det sker desværre...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 11:17

Ja, meningen var at sælge mærkevarer til en billigere pris end de nuværende sider. 

Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 11:17

Ja, er der nogen som ved mere om dette?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)