Hej Mogens
Jeg kan ikke umiddelbart rekonstruerer at blux.dk, skulle tage 40 sekunder at loade, det må vist være et hik på internet forbindelse.
Kan du ikke udbyde hvordan det fejler i Firefox, er det bundlinien. Det ser ud til at kunden efterfølgende har indtastet noget html, som for det til at gemme sig. Men vi har jo gratis support, og så kunden kan bare ringe ind og spørge så skal vi nok hjælpe. I dette tilfælde tror jeg dog vi undtagelsesvis vil ringe til kunden.
Synes selve design pakken, der er leveret til Blux er af en åbenlys højere, kvalitet end den reference du kommer med. Men jeg er ikke særligt vild, med den røde tekst og lime farver som kunden selv har tilføjet efter pakken er afleveret. Men sådan er det jo med frihed, der er ingen garanti for at man kan lide det kunderne bruger den til.
Fint kan konkurrere med ovennævnte sider....du bad om reference og denne fik du.
Fordi man har firma, er det ikke alle der skilter med de kunder de har... husk det.
Du har du helt klart ret i, sådan har vi det også. Og jeg er helt klart frisk på en lille reference konkurrence. Så her er lige et par referencer, som mig eller mit firma har stået helt er delvist for:
www.byflou.dk
www.brf.dk
www.cph.dk
www.harders.dk
www.bankinvest.dk
Personligt synes jeg, at ByFlou er noget af det flotteste vi har leveret. Jeg glæder mig til at se flere af dine referencer :-)