Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af løsning til en standard shop

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok, men jeg synes ikke 8.000 ekls. moms for opsætning af en shop er dyrt ej heller mange penge....

undskyld jeg underbyder dine priser ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:07

Lundsby:

Man skal huske på, at Open Source giver de fleste kunder giver samme frihed til at foretage rettelser, som jeg har til reparerer min bil. Nemlig muligheden for at betale en fagmand for at udfører den.

Ja det er slet ikke så tosset at man faktisk for lov til selv at bestemme hvad ens shop skal kunne :)

Det er skam mere end man kan hos de fleste closed source udbydere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:15

www.easywebhost.org:

Fint nok, men jeg synes ikke 8.000 ekls. moms for opsætning af en shop er dyrt ej heller mange penge....

Jeg mener ikke umiddelbart, at du underbyder vores priser ved at tage 8000 eks. moms. for at opsætte en shop. Jeg kiggede lidt din side, og kunne ikke rigtigt finde nogle referencer. Men det vi tager 5.000 kr. for, er at shoppen bliver designet af en professionel grafiker, der har brugt så meget tid på at blive god til at designe at han ikke har haft tid til at lærer at programmere, og idag er han så dygtig at det ikke kan betale sig for ham :-)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 20:24

Lundsby:

www.easywebhost.org:

Jeg mener ikke umiddelbart, at du underbyder vores priser ved at tage 8000 eks. moms. for at opsætte en shop. Jeg kiggede lidt din side, og kunne ikke rigtigt finde nogle referencer. Men det vi tager 5.000 kr. for, er at shoppen bliver designet af en professionel grafiker, der har brugt så meget tid på at blive god til at designe at han ikke har haft tid til at lærer at programmere, og idag er han så dygtig at det ikke kan betale sig for ham :-)

Yes Denne model arbejder vi også efter. En mand er sjælent god til det det hele.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:25

Ronnikc:
Det er skam mere end man kan hos de fleste closed source udbydere.

Du har helt klart ret! Closed source leverandører har for stortset alles (inkl. os selv) vedkomne behov for at tage sig sammen. Vi bør efter min mening i høj grad lade os inspirerer af Salesforce.com, der med enorm succes kombinerer frihed og mulighed for tilretninger med closed source.

Vi har for tiden beta på den næste version af vores Produkt, den tillader at designere via drag-n-drop bygge enddog meget komplicerede e-handels sites og cms, helt uden assistance fra en programmør. Men det er helt klart vores mål, at åbne vores API så meget som overhovedet muligt.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 07:43

Dennis Kjærgaard:

Denne model arbejder vi også efter. En mand er sjælent god til det det hele.

Nu kan du jo kun tale for din egen butik og ikke udtale dig om andre, da du ikke kender disse.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 08:05

Nu har jeg lige kigget lidt på din egen referenceliste :

http://www.blux.dk/

Designet fungerer ikke ordentligt i firefox 3.xx - første gang siden loades tog det 40 sekunder.

Testede lige designet i Opera også, samme fejl med designet.

Jeg vil ikke spørge om din professionelle grafikers evner.

Og nu vi snakker design, vil jeg da mene at denne her side :

http://rvsl.dk/index.php

Fint kan konkurrere med ovennævnte sider....du bad om reference og denne fik du.

Fordi man har firma, er det ikke alle der skilter med de kunder de har... husk det.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 08:09

www.easywebhost.org:

Dennis Kjærgaard:

Nu kan du jo kun tale for din egen butik og ikke udtale dig om andre, da du ikke kender disse.

Du har fuldstændig ret, og det var også det som jeg gjorde. Der er vist ikke noget at føle sig stødt over, i det jeg skrev.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:22

Hej Mogens

Jeg kan ikke umiddelbart rekonstruerer at blux.dk, skulle tage 40 sekunder at loade, det må vist være et hik på internet forbindelse.

Kan du ikke udbyde hvordan det fejler i Firefox, er det bundlinien. Det ser ud til at kunden efterfølgende har indtastet noget html, som for det til at gemme sig. Men vi har jo gratis support, og så kunden kan bare ringe ind og spørge så skal vi nok hjælpe. I dette tilfælde tror jeg dog vi undtagelsesvis vil ringe til kunden.

Synes selve design pakken, der er leveret til Blux er af en åbenlys højere, kvalitet end den reference du kommer med. Men jeg er ikke særligt vild, med den røde tekst og lime farver som kunden selv har tilføjet efter pakken er afleveret. Men sådan er det jo med frihed, der er ingen garanti for at man kan lide det kunderne bruger den til.

www.easywebhost.org:

Fint kan konkurrere med ovennævnte sider....du bad om reference og denne fik du.

Fordi man har firma, er det ikke alle der skilter med de kunder de har... husk det.

Du har du helt klart ret i, sådan har vi det også. Og jeg er helt klart frisk på en lille reference konkurrence. Så her er lige et par referencer, som mig eller mit firma har stået helt er delvist for:

www.byflou.dk
www.brf.dk
www.cph.dk
www.harders.dk
www.bankinvest.dk

Personligt synes jeg, at ByFlou er noget af det flotteste vi har leveret. Jeg glæder mig til at se flere af dine referencer :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:36

Dennis Kjærgaard:

www.easywebhost.org:

Dennis Kjærgaard:

Du har fuldstændig ret, og det var også det som jeg gjorde. Der er vist ikke noget at føle sig stødt over, i det jeg skrev.

Det minder mig så meget om et Simpsons afsnit, hvor de hyrer en advokat (der også er skopudser og vistnok også læge). Men ved jo aldrig om sådan en er knivskarp indenfor alle sine felter :-)

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)