Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af løsning til en standard shop

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og skal bruge en standard shop.

Jeg har kendskab til løsningerne fra ScanNet og DanDomain.

Findes der andre (etablerede) løsninger og er der nogen, der har nogle erfaringer (gode og dårlige) at dele?

På forhånd tak.

VH

Anders

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:59

Som du selv nævner Dandomain, dem har jeg god erfaring med. De har en solid pakkeløsning og så er deres support altid klar til at assistere såfremt man har brug for det.

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 22:10

Tak for det.

Jeg tænker også på SEO-muligheder. Er man helt fortabt på dette område med standard løsningerne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03

Hej Anders

Vi har rigtig gode erfaring med DanDomain, stort set alle vores kunder køre med DanDomain webshop løsninger og det er alt fra iværksættere til etablerede virksomheder.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 09:08

Jeg ved at med Dandomain, har du mulighed for at tilkøbe mikkel demibs seo support, som efter sigende skulle være ret givende.

Derudover kan det også lade sig gøre at redigere stort set de fleste ting, og de fleste shops rangere normalt også forholdsvist pænt uden den store SEO viden. Det er i hvert fald min erfaring.

*Jeg kan med rette nævne at jeg ikke har den store SEO viden og kun taler udfra erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:10

Bare husk at når du vælger en standard lejeløsning er du fuldstændigt låst til hvad udbyderen tilbyder og hvis du vokser ud af de muligheder som stilles til rådighed så startter du fuldstændigt forfra og har reelt bare smid pengene ud.

Leverandørafhængighed er et begreb det er ret vigtigt at have godt styr på inden man starter op ;)

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:15
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 09:18

Som Ronni nævner og jeg undlod, fordi du kun nævnte standard shop, er der jo også muligheden for at købe en løsning som feks hos ronni hvor du har 100% frie hænder over SEO delen. Ligeledes med opsætning og dertil også selve administartor delen.

Men skal selvfølgelig være din egen vurdering, og munde ud i hvad du har behov for. Tag evt en snak med Ronni han kan fortælle dig meget mere om fordele / ulemper ved de forskellige løsninger.

Held og lykke med projektet.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 09:30

www.wannafind.dk :)

Tilmeldt 13. Nov 08
Skrevet kl. 09:48

Tak for alle jeres svar. DanDomain ligger tilsyneladende lunt i svinget :-)

Er der nogen, der har erfaring med ScanNet's shop?

VH

Anders

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)