Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan i anbefale???????

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en der kan lave en stor portal som skal være aktiv i 4-5 lande..

Kan i anbefale nogle aminoer til dette projekt

mvh

Henning Clausen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:16
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 21:26

Hej Remy

Tak det er ændret nu

mv

Henning

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 21:47

Hej

Jeg hved ikke hvad det skal laves i, jeg ved bare at det skal virke og at det ikke er prisen der er afgørende..

Jeg har faktisk fået amino priser der starter helt nede på 10.000 kroner og det mener jeg er for billig

Det er et stort  projekt så det er vigtigt for mig at jeg kan stole på udvikleren

mvh

Henning

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:55

ja billigste ,er ikke bedste altid med nogle gange, jeg har betalt 20.000 kr for nuværende side jeg har,  og det er noget være rod med den side jeg har fået lavet , synes 20.000 kr er mange penge.

Leder også herinde efter webmaster med arbejder på at lave opgavende beskrevet i selv de mindste småting så kan folk ihvertfald ikke lave opgavende forkert Smile

så at finde den rette udvikler til opgaven er afgørende for det lykkes for dig  held og lykke med det. Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 22:01

Hej Mikael

Jeg har indtil nu brugt et polsk bureau, men det er absolut heller ikke smertefrit, så jeg håber at jeg kan finde den rigtige løsning her på amino

mvh

Henning

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:44

Hej Henning

Jeg vil gerne tage en snak med dig om det er en opgave, som vi skal hjælpe dig videre med. Vi står bla. for energi drikken Cult´s side som er et socialtmedie med over en kvart million brugere, samt mange andre referencer som viser, at vi kan hjælpe dig rigtig godt på vej.

Du kan kontakte mig her: dvk(snabel-a)redeluxe.dk

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:50

Kære Henning

I forhold til den sproglige del er du velkommen. Vi oversætter til mange sprog, og vil gerne være behjælpelige her.

mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 11:50

Hej Dennis

Tak, du hører fra mig..

mvh

Henning

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:54

Hej Henning

Du skal være mere end velkommen til at give os et kald på 46934488, så kan vi tage en snak om dit projekt og jeg kan høre om det er en opgave der passer til os. Hvis der er god kemi giver vi gerne et godt tilbud på opgaven.

Vi har tre dygtige udviklere og går meget op i at inddrage vores kunder i udviklingsprocessen for at sikre at produktet opfylder kundes ønsker og krav.

Hvis du hellere vil fange mig på mail så er jeg på ns@futureconcept.dk. Jeg ser frem til at høre fra dig!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)