ja billigste ,er ikke bedste altid med nogle gange, jeg har betalt 20.000 kr for nuværende side jeg har, og det er noget være rod med den side jeg har fået lavet , synes 20.000 kr er mange penge.
Leder også herinde efter webmaster med arbejder på at lave opgavende beskrevet i selv de mindste småting så kan folk ihvertfald ikke lave opgavende forkert
så at finde den rette udvikler til opgaven er afgørende for det lykkes for dig held og lykke med det.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg vil gerne tage en snak med dig om det er en opgave, som vi skal hjælpe dig videre med. Vi står bla. for energi drikken Cult´s side som er et socialtmedie med over en kvart million brugere, samt mange andre referencer som viser, at vi kan hjælpe dig rigtig godt på vej.
Du skal være mere end velkommen til at give os et kald på 46934488, så kan vi tage en snak om dit projekt og jeg kan høre om det er en opgave der passer til os. Hvis der er god kemi giver vi gerne et godt tilbud på opgaven.
Vi har tre dygtige udviklere og går meget op i at inddrage vores kunder i udviklingsprocessen for at sikre at produktet opfylder kundes ønsker og krav.
Hvis du hellere vil fange mig på mail så er jeg på ns@futureconcept.dk. Jeg ser frem til at høre fra dig!