Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil I tjekke vores side? :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Vi har lavet en side der sælger kabler til audio og video produkter (DVD, plasma, LCD tv, etc, etc)

Har I lyst til at kigge på den og give Jeres mening?

VH Claus
www.kableronline.dk

Skulle I have lyst til at bestille nogle kabler er der 25% rabat til Aminoer. Skriv PB til mig og så klarer jeg den ;-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:29
Jeg har lige tjekket din side hurtigt ud.
Jeg synes den ser pæn ud, men den skiller sig ikke ud i forhold til andre sider, som sælger samme produkter.

Jeg har stadig et anlæg, som ikke fungere fuldstændig, fordi jeg ikke aner hvad kablerne hedder og de derfor kan være ret svære at købe...
Jeg vil gerne søge på: rød og hvid stik på 3 meter med firkantet stik i modsat ende, med metalpinde indeni.

Altså noget hjælp til "kabel-tåberne" som mig, det tror jeg vil kunne give mere salg...

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:52
Siden ser godt ud, den er elegant, Hvis jeg må forslå noget ville det være at skifte den grå tekst ud med sort, den bliver mere læsevenlig. Også ville jeg sætte et godt tilbud på den første side og prøve at samle Email addresser fra kunderne. En ide er også at lave eventuelt en manual eller brocure folk kan downloade eller få adgang til på nettet som guider folk til den rigtige kabel til hvert behov. dette vil give jer mulighed for at samle email addresser og eventuelt opnå kontak og et forhold til kunder og eventuelt genbruge (hvis man kan bruge det ord) kunden.
håber dette hjælper, til lykke med siden. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:39

Siden er ligner så mange andre oscommerce webshop, den er pæn og ikke for rodet.

Jeg syntes også at du bør samle kunderne e-mail adresser og evt. flere informationer for, senere at kunne sende dem nogle gode tilbud, det er jo i både deres og din interesse J

Jeg er ikke vild med at skrifttype/størrelse ikke er ens overalt, det bør du nok rette, det mener jeg personligt giver et mere roligt indtryk af hjemmesiden og dermed en bedre oplevelse.

Det banner nederst i højre bør du måske udskifte med noget kunderne kan bruge et tilbud eller en information, man er jo klar over, at man er på kableronline.dk, så noget reklame kan igen give både dig og kunderne mere.

Hvis man har valgt at havde sin side på dansk, så bør man efter min mening følge det hele vejen, hvis man som prof. Virksomhed vil havde en gratis online-chat, så lav hellere et banner selv og ret det til dansk og ligeledes den tekst man møder ved at klikke på banneret. Og igen følg de andre farver på din side.

Sidst men ikke mindst, så ville det måske se pænere ud om den dato der står i venstre side er end med den dato der står i højre side.. Og måske endnu slette den ene, de fleste kan nok forstå det selv om, at det kun står der en gang :D

Det var lidt herfra, så kan du bruge det eller hvad du vil.. J

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 11:48
Hej Claus64

Syntes lige så godt vi kan skrive råd her, så andre kunne få brug af dem hvis det var.

jeg tager den lige slavisk som jeg ser det:

Farvevalget: Godt samspil af farverne, ikke nogen der bryder, derved også en anelse konservativ.

Design generelt: Præget af at være et meget standard OsCommerce theme, hvilket du sagtens kan pifte lidt mere op. Feks menuen, lav den lidt mere dynamisk.

Dit valg af en grå baggrund fungere meget godt, man da du vælger at bruge hvid baggrund til dine produkter ser det forkert ud. Enten kan du lave baggrunden hvid så den matcher dine produkters baggrund, eller så skal du lave baggrunden for produkterne ens eller sætter dem i en boks. Den med boks hælder jeg personligt mest til, dog ikke en firkantet boks, men lav billederne med en afrundet kant, og brug en blå nuance der afspejler din nuværende farve skala, det tror jeg vil bryde den lidt firkantede opbygning af siden. (du kan se dine produktliste sider har hvid baggrund og det falder mere sammen med produkt billedet)

Indhold: Ja der er godt styr på det med kablerne, men så kable idiot savner jeg også en nybegynder guide.

Navne"misbrug": Det første der møder en når man ankommer til siden er det enorme banner med navn på: Kableronline... Derefter kommer der endnu en hvor der står Kableronline og til sidst får man en velkomst hilsen hvor der står kableronline.dk, og tilsidst har du et billede og en boks med overskriften Kableronline.dk og så et billede: Kableronline... Skal vi ikke give dine kunder så meget credit at vi tror de er klar over, de nu er på kableronline.dk de fandt den trods alt. 
Live support: Glimrende idé, men yderst frustrende hvis der aldrig er noget. Kan du ikke nævne nogle tidspunkter det er muligt at få hjælp på?

Håber du kunne bruge mine udtalelser på. Overordnet en ganske fornuftig og overskuelig side. Held og lykke med forretningen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:01
Hej igen,

Mange tak for Jeres gode tilbagemeldinger vedr. www.kableronline.dk  . Der er sket meget på siden sidst, vi har bl.a. opdateret lidt i designet osv. Lige nu har jeg følgende problemer:

Boksen med navnet "artikler" ude i højre side er af en eller anden grund mindre end de andre bokse. Det tyder på den ændrer sig i forhold til hvor stor teksten er, men min programmør er i gang med at kigge på det....

Så har jeg sat nogle billeder ind i kategorierne, hvis nu kunderne ikke kender det rigtige navn på kablet. Så kan de se hvad der er i bagenden af deres apparater. Se eksemplet:  http://www.kableronline.dk/oscommerce_st/catalog/video-c-42.html  Hvad synes I om det. Er det for klodset eller hvordan? 

Nu vil jeg rigtigt gerne have lavet nogle koder som jeg kan give kunder og potentielle kunder, så de kan få eksemplevis 10% rabat på efterfølgende ordrer. Nogle koder, som de kan taste ind under bestillingen. Hvis der er nogle der kender til gode løsninger er jeg meget interesseret.

Ellers er jeg stadig meget interesseret i små kommentarer til forbedringer... På lidt længere sigt skal jeg have en ny shopping side, hvor jeg kan få alle mine ideer implementeret fra starten, hvis der er nogle her der kan lave noget så skriv evt. en PB.

Er også meget interesseret i lidt hjælp til min adwords kampagner. Evt en provisions løsning over et par måneder? Endnu en PB tak ;)

MANGE tak på forhånd.

Claus
www.kableronline.dk

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:50
Hejsa,

De andre har nævnt en masse ros - jeg kunne sagtens gentage, men vil hellere give lidt konstruktiv ris :-)

- Jeg synes ikke designet skiller sig ud - det virker ikke særlig professionelt og bærer præg af at være noget standard.

- Teksten på "Live support"-knappen er utydelig når den skifter.
- Kategorilistningen fungerer ikke optimalt - klikker man på en kategori ude til venstre (f.eks. Audio) får man nederst kun listet de 9 nyeste produkter. Der gik LANG tid før jeg opfattede at man faktisk skulle klikke på kategorierne ovenfor for at få vist alle produkterne. Ligeledes fremhæves underkategorier med billeder alt for meget ifht. kategorier uden billeder (f.eks. Coxial <> HDMI). Det er heller ikke alle kategorierne der har en beskrivelse. Alt i alt temmelig rodet og "forvirrende" produktvisning. Jeg går ud fra at det er dit standardsystem som sætter begrænsningerne.

- Jeg savner en "Til kassen" i selve indkøbskurv-boksen - jeg skulle lede 10-15 sekunder efter et "Til kassen"-link -- det er ikke godtnok når jeg nu sidder og vifter med mit Dankort :-)

- Hvorfor får jeg en advarsel der siger "This website wants to run the following add-on: Windows Media 6.4 Player Slim" når jeg forsøger at gennemføre et køb? Det er bestemt ikke med til at skabe tryghed.

Generelt indtryk:

Typisk osCommerce-standardløsning købt hos f.eks. DanDomain til 120 kr om måneden -- dette bærer websiden alt for meget præg af - bare rolig, du er ikke den eneste, der ligger inde med sådan en shop. Det der kan adskille dig fra dine tusinde af konkurrenter er, hvis du kan levere en webside og en "feeling", der er udover de her standardløsninger. Jeg har efterhånden haft fingrene i et par shopløsninger og erkendt at man kan få en betydelig større konverteringsrate og gennemsnitskøb blot ved at optimere de små ting.

Alt held og lykke med webshoppen - lad dig ikke vælte omkuld af lidt konstruktiv kritik.

- Mattias

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:53
Jeg glemte i øvrigt også at nævne at jeg oplevede at få følgende tekst frem ved klik på en underkategori:

Vi kan her præsentere følgende:
Ingen produkter fundet i den valgte kategori

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)