Hej MVM, Jeg har med interesse læst dit indlæg fra sidste år. Du lyder som en dygtig og kompetent MLM'er. Hvis du har interesse i at være med til at opbygge et NM/MLM salgskoncept omkring vores unikke IT produkt, må du gerne kontakte mig på: capmetier@gmail.com. I korte træk: I vores virksomhed er vi to ejere/partnere. Vi startede udviklingen af vores unikke IT produkt i år 2007 - produktet henvender sig til mindre erhvervsvirksomheder, og den 1.1.2010 var konceptet klar efter adskillige testperioder. Vi smed en pressemeddelelse på gaden, og straks efter blev vi kontaktet af nogle meget store virksomheder, som på traditionel vis ønskede at forhandle vores koncept, idet det er så unikt og interessant. Disse afsætningskanaler er pt. i sin spæde opstart. Imidlertid er jeg overbevist om, at den absolut mest effektive måde at afsætte vores produkt sker ved at brugerne af produktet selv formidler produktet til sine kolleger i markedet, som de dagligt render ind i. Af samme årsag mener jeg, at MLM/NM meget vel kunne være interessant for vores produkt. Men vi har altså behov for en dygtig mand/kvinde, som kan stå i spidsen for at etablere denne MLM-afsætningskanal, idet vi ikke har den fornødne erfaring herfor. Hvis du har interesse - eller kender en ærlig og dygtig person, som kan stå i spidsen herfor - må du meget gerne kontakte mig, hvorefter jeg vil give dig yderligere information om vores produkt/koncept. Bedste hilsner Metier |
Hej
Som de andre her som skal der også komme ros for indlæget herfra. Der er rigtig godt indlæg :-)
Jeg tror alle netværksbyggere tænker '' Bare jeg kan få MVM ind i mit team'' Du er en seriøs person som kan gøre en forskel. Du er da også velkommen her. Men jeg vil minde alle andre om, at alle kan gøre det som MVM har gjort. Har du et mål og det rigtige firma for dig som du tror på, så er verden åben.
Hilsen Keld
---------------------------------------------------------
BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing