Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM - medaljens anden side

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MVM,

Jeg har med interesse læst dit indlæg fra sidste år. Du lyder som en dygtig og kompetent MLM'er. Hvis du har interesse i at være med til at opbygge et NM/MLM salgskoncept omkring vores unikke IT produkt, må du gerne kontakte mig på: capmetier@gmail.com.

I korte træk: I vores virksomhed er vi to ejere/partnere. Vi startede udviklingen af vores unikke IT produkt i år 2007 - produktet henvender sig til mindre erhvervsvirksomheder, og den 1.1.2010 var konceptet klar efter adskillige testperioder. Vi smed en pressemeddelelse på gaden, og straks efter blev vi kontaktet af nogle meget store virksomheder, som på traditionel vis ønskede at forhandle vores koncept, idet det er så unikt og interessant. Disse afsætningskanaler er pt. i sin spæde opstart.

Imidlertid er jeg overbevist om, at den absolut mest effektive måde at afsætte vores produkt sker ved at brugerne af produktet selv formidler produktet til sine kolleger i markedet, som de dagligt render ind i.

Af samme årsag mener jeg, at MLM/NM meget vel kunne være interessant for vores produkt. Men vi har altså behov for en dygtig mand/kvinde, som kan stå i spidsen for at etablere denne MLM-afsætningskanal, idet vi ikke har den fornødne erfaring herfor.

Hvis du har interesse - eller kender en ærlig og dygtig person, som kan stå i spidsen herfor - må du meget gerne kontakte mig, hvorefter jeg vil give dig yderligere information om vores produkt/koncept.

Bedste hilsner

Metier

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:34

Hej

Som de andre her som skal der også komme ros for indlæget herfra. Der er rigtig godt indlæg :-)

Jeg tror alle netværksbyggere tænker '' Bare jeg kan få MVM ind i mit team'' Du er en seriøs person som  kan gøre en forskel. Du er da også velkommen her. Men jeg vil minde alle andre om, at alle kan gøre det som MVM har gjort. Har du et mål og det rigtige firma for dig som du tror på, så er verden åben.

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 13:39

Hej Metier

Det lyder rigtig spændende, vi kan da kigge på det :-)

Dog skal I huske, at MLM oftest ikke er en kombination af flere afsætningskanaler - det er typisk enten eller. Argumentet ligger jo netop i, at gøre kunderne/brugerne af produkterne til virksomhedes ambassadører, og lade den kortere afsætningsvej komme disse til gode i form af konkurrencedygtige produkter og potentielle indtægter.

Ved at skabe alternative salgskanaler underminerer I deres fordelsgrundlag.

I kan kontakte mig på mvaz@sol.dk

Venligst

MVM

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:01

Hej MVM

Jeg har læst dit indlæg og finde mange af dine indfaldsvinkel meget interessant - Specielt den del omkring modstanden imod MLM og den manglende indsigt i systemet.

I bund grund er grunden til at det virker for de få og ikke for de fleste, at MLM som alt andet opstart er meget hårdt og ikke kommer af sig selv - den del af problemet omkring MLM er at det bliver præsenteret som noget alle kan og blot man lige gør dit eller dat - Ja så kommer pengene flydende - ofte hurtigere end man kan nå at bruge dem Stick out tongue

Ja dem af os der har været i kontakt med forskellige systemer ved at fejlen ofte ligger i en dårlig ledelse eller, og nok oftere, et dårligt produkt.

Så efter min mening er der 3 ting der skal være til stede ;

Et ordentligt MLM koncept med en professionel ledelse''

Et godt produkt

Og sidst men efter min mening nok det mest optimale : At man kommer ind i konceptet mens det er nyt og frisk i dit område/land.

Der er ingen tvivl om at der er en del der stadig køber Tupper ware - men der er idag også ekstrem mange sælgere.

Du skriver godt nok at du ikke er i dette marked mere men gør mig en tjeneste og se på dette link !

Produktet opfylder efter min mening de ting der skal til for at det er interessant ;

Worldventures er idag oppe og køre i mange lande og har en trackrecord der kan ses.

Det har et produkt vi alle kan bruge og vi alle ( med få undtagelser) ønsker.

Og vigtisk ; Det er nystartet i Danmark - så kommer man med nu er man med i toppen.

Såfremt du kunne være interesseret i en snak og eventuelt deltage i en opstart omkring dette i Danmark - Så send mig en mail - men check lige linket her ;     

http://brageint.worldventuresdreamtrips.com/

Med venlig hilsen

Stig Brage

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:27

Hej Stig

Jeg bliver nødt til at svare dig her.

Du siger det er vigtigst at det er nystartet i Danmark. Hvordan søren kan man så "sikre" sig at lederne der signer en up er dygtig. For langt de fleste MLM firmaer er Danmark et ekstremt interessant marked. Jeg er i NuSkin, har haft mit nummer i snart 7-8 år, men de første mange år var jeg ren kunde...havde måske troen på at i og med jeg var i reklamebranchen og mediamand, at det så var lige til højre benet at læne sig tilbage og tro at en 5 minutters tid var nok til at det kørte af sig selv. Jeg var tilfreds kunde og tænkte ikke nærmere over tingene, før ageLOC kom frem i vinters. Jeg droppede mit medie projekt, som ellers var blevet godt modtaget på mediabureauerne. Og med ageLOC Vitality, så kan jeg se det var rigtigt gjort. Jeg kan til hver en tid ringe til en "livline" i 3 mand der alle har været igang længe og har indtægten som vi andre drømmer om. Har de begået fejl...ja, derfor kan de måske bedre fortælle om hvad der ikke skal gøres.

Så jeg vil afgjort ikke give dig ret i punkt 3. Og det er ikke fordi jeg selv er i et "gammelt" firma. Men kigger jeg på mit eget, så er der ca. 70 mennesker ansat i DK og super support, der er stort og flot showroom, hvor produkterne kan ses og prøves. Og jeg vil sige både firma ledelse samt uplines har netop en historik som i mine øjne er langt vigtigere end at være nye. Og det blev tidligere nævnt at kun 10% af de nye firmaer overlever...

Enig i din tupperware sammenligning, men nu står de eksisterende firmaer jo heller ikke stille. De fleste i NuSkin mener aldrig der har været et bedre tidspunkt at starte på end efter man har løftet sløret for Vitality. Præsidenten for bl.a. det europæiske marked har ikke oplevet noget lignende i 23 år.

Og hvis folk spørger mig om det er bedre i dag end til januar, så siger jeg klart ja, men ikke fordi, "at til januar så er DK mættet", eller fordi det så er for sent. Men når der er en europæisk kongres som afholdes i Bella Centret, så er dette en oplevelse der ikke lige kommer igen i januar eller senere i 2011.

Blot min vurdering Wink

Mvh. Martin

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:14

Hej  Martin

Omkring punktet - at være med fra start var dette baseret på det nye marked ikke produktet og ledelsen - Vi har nogle meget dygtige og meget kompetente personer i vores up-line.

Det vil være muligt at sætte et møde op på skype hvor der vil være deltager fra Sverige , Norge og Island alle nordiske lande hvor der idag er flere hundre medlemmer.

Men i bund og grund har du ret i at dem der kommer på banen her og nu også vil være dem der kommer til at være den kommende danske ledelse.

Tak for dit svar og husk mig hvis du har brug for en fed rejse

Hilsen

Stig

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 00:15

Hej John

Faldt lige over dette gamle indlæg, og indså at jeg må krybe til korset og indrømme overfor dig at jeg er endt i et selskab med fysiske produkter.

Ja, jeg ville have forsvoret det, men som jeg siger til alle der griner af mig: Overvej så lige hvor fantastiske produkterne må være.

Kunne godt tænke mig vi tog en snak om produktstrategier, vi er underlagt nogle af de samme begrænsninger markedsføringsmæssigt, måske vi gensidigt kunne benefitte af en idéudveksling?!

Bedste hilsner

MVM

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)