Hej Alle, Vi har et forholdsvist nyt byggefirma og har brugt en del tid på koncept for at adskille os fra andre. Ville høre hvad i synes om dette: Hvis du skal have lavet dit hjem eller kontor kan du låne pengene hos os - alle kan låne op til 40.000,- på sit glade ansigt hvis man ikke er i RKI. kan låne op til 300.000,- Henvis 2 og få dit gratis, Hjælp til og spar op til 30%, undgå byggerod og vedligeholdelse for bolig selskaber. Læs mere her www.riedelbyg.dk - Bemærk siden er ikke færdig! Kunne man evt. gøre andre ting?????? og er det en god ide????? Med venlig hilsen Kim |
Hej Kim,
Det er skiseme da befriende, hvis der er en håndværker der på forhånd kan lave et site med priser på de mest basale ydelser.
Normalt skal man jo "ud og se" - vente på pris m.v. - så det er super (selvom du ikke er færdig).
Ideen med henvis 2.... er super cool og fræk.... - er spændt på at se hvordan den skal "regnes-ud". Måske er vi ude i et lille håndærker-pyramide-spil.... men jeg tro at det kan fænge hvis det ikke bliver for "laghåret" for folk at forstå/opfylde.
Jeg vid ikke om det med lån er en go´ide..... mine personlig erfaringer er, at dem der ikke har råd fra udgangspunktet, heller ikke har det senere. Men måske tar jeg fejl i byggesektoren. Men pas rigtig meget på..... - hvis det er dig selv der står for finansieringen/risiko kan du hurtigt miste alt for meget alt for hurtigt.
Mvh
Lars Svensson