Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din holdning til Fitnesscentre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i vores undersøgelse om, hvordan fitnesscentrene kan forbedre deres tilbud til kunderne, og vær med i lodtrækningen om 2 gavekort til Magasin på 500 kr. Du skal blot udfylde spørgeskemaet via et af nedenstående links (Varighed ca. 7- 8 min).

Besvarelserne er meget vigtige for os, da de skal bruges til vores speciale på cand.merc. EMF. Din besvarelse vil blive behandlet fortroligt.

Link til spørgeskema til personer, der er medlem af et fitnesscenter: https://www.defgo.net/s.asp?id=1208432&c=ZYXXNDV&s=1&l=da

Link til spørgeskema til personer, der ikke er medlem af et fitnesscenter på nuværende tidspunkt: https://www.defgo.net/s.asp?id=1208434&c=ZLLUVGZ&s=1&l=da

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:23

Besvaret.

Dog synes jeg det var lidt forvirrende i havde mange "steps" mellem helt uenig og helt enig.. Det er jo så lidt op til en selv hvordan man definere de mellemliggende steps. 

Men held og lykke med det :)

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:56

Spg 4)
Lidt ærgeliget at der kun er en mulighed, når man falder ind under mere end en kategori.

/Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:58

Fint spørgeskema, det virker godt gennemarbejdet, det er længe siden jeg har svaret på et spørgeskema, hvor jeg ikke havde kritikpunkter til spørgemåde, spørgsmål mm. 

Havde det været muligt med farveskift for hver linje, så hvade det været nemmere at overskue... men det er jo nok systemet der sætter begrænsningen.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:24

Sådan:) Mange ef spørgsmålene er, dog svære at svare på hvis man f.eks. træner selv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)