@Anders Er sådan set enig i din betragtninger om detaljer - jeg kigger selv meget efter det. Men det gør min målgruppe ikke, så ikke nødvendigt her. Men overvejer stadig at be it-nørderne om at lave mulighed for forstørrelse af hver enkelt annonce. Tak for hjælpen chr |
@Anders
Er sådan set enig i din betragtninger om detaljer - jeg kigger selv meget efter det. Men det gør min målgruppe ikke, så ikke nødvendigt her. Men overvejer stadig at be it-nørderne om at lave mulighed for forstørrelse af hver enkelt annonce.
Tak for hjælpen
chr
@Rikke
Grundliggende tror jeg, at vi to er meget uenige. Jeg mener netop, at grunden til at så mange reklamebureauer er pressede er, at de påstår at de kan alt muligt andet end deres kernekompetencer. Det bliver enten gennemskuet af kunderne eller også viser det sig, når kampagnerne ikke har effekt. F.eks. er det helt ude i hampen, når bureauer påstår de kan forretningsudvikle - hvor er branchens kompetencer indenfor produktudvikling, corporate finance osv osv. Der er måske 10 bureauer i Danmark der reelt kan tilbyde dette. Vi er dog helt enige i, at reklame først og fremmest skal virke - man får ikke kunstner-ambitioner med i købet hos os. (Hvilket vi faktisk også skriver direkte under "Mere om The Chr.", kan jeg glæde dig med :-)
... så ved du sikkert også, at de rigtig store kunder går mere op i det strategiske oplæg til annoncen - end selve annoncens udformning og indhold. Derfor vil jeg virkelig anbefale dig at skrue lidt ned for "de kreative" og lidt op for "det strategiske". ... På den ene side og på den anden side ...ved ikke helt hvad du mener med at kunderne går mere op i det strategiske oplæg til annoncen. Men for vores vedkommende er vores kompetencer primært det kreative, vores kunder ved typisk godt hvad de vil opnå og hvordan målgruppen nås, omend vi selvfølgelig diskuterer justeringer af strategier -derfor har vi fokuseret mest på det kreative.
Kundelisten er jo sådan set den du ser ude i venstre side ...
Det med netværksbureau ryger snart ud - min mødebooker støder også på modstand hver gang han nævnet det, så det fungerer åbenbart ikke. Synes ellers efterhånden flere og flere bruger begrebet, men så må vi jo bare vente på det bliver et buzz-word ;.)
Tak for din tid
chr