Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger I til www.thechristians.dk - site for reklamebureau

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Shock:

Dejlig overskuelig, minder lidt om Uncle.

Jeg er måske ved at blive gammel og trænger til briller, men teksten på Uncle er for lille til mine øjne. Godt vi har en zoom funktion.

/Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:39

Ja, vi gav også vores et punkt mere af samme årsag. Ting kan også bliver FOR minimale. 

Chr

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 23:50

Under annoncer - hvad med at lave en frem og tilbage knap, så man slipper for at sigte efter de små tal?

Nu er baggrunden sat til no-repeat, det er meget bedre.

/Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 23:55

God pointe - som var meget omdiskuteret under udformningen. tallene vandt fordi brugerne så har overblik over, hvor meget der er at se - om det så er godt eller dårligt deeeet ...

chr

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:05

Hej Christian,

Det er et kreativt site, I har fået. Tillykke med detBig Smile

Hvis Jeres target er budgetter på 300K+, så vil jeg på det varmeste anbefale at I fokuserer betydeligt mere på den strategiske del af markedsføring. Der findes et hav af bureauer som kæmper for at overleve, fordi de tror reklame handler om at være mest kreativ. Men kunsten er jo netop ikke at opfinde den dybe tallerken hver gang - kunsten er at skabe effekt for kunden, uanset hvor grimt, flot, nyskabende eller brugt den endelige kampagne er.

Hvis jeg var stor-kunde, så ville jeg være mest interesseret i at vide, om I var stærke i forretningsudvikling, koncept- og brandmanaging, værdiposition etc. I er det garanteret:-) - men det er bare ikke det, I viser på sitet. Du skriver selv at I i firmaet har erfaring fra de større bureauer...så ved du sikkert også, at de rigtig store kunder går mere op i det strategiske oplæg til annoncen - end selve annoncens udformning og indhold. Derfor vil jeg virkelig anbefale dig at skrue lidt ned for "de kreative" og lidt op for "det strategiske".

Jeg ville også stærkt overveje at sætte en kundeliste på siden. Det er virkelig også noget der rykker i andre kunder.

Så undrer jeg mig faktisk også over hvad et "netværksbureau" er? Samarbejder I med andre reklamebureauer?

Måske skulle I også skrive lidt mere om Jeres kernekompetencer.

...Det var lige mine kommentarer. Jeg håber du kan bruge det til noget.

Dbh. Rikke

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 00:11

Christian P. Olsen:

God pointe - som var meget omdiskuteret under udformningen. tallene vandt fordi brugerne så har overblik over, hvor meget der er at se - om det så er godt eller dårligt deeeet ...

chr

Man kunne jo beholde tallene, og tilføje nogle pile / knapper

/Brian

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 01:27

Christian P. Olsen:

Afsløret! Det er klart derfra inspirationen er hentet. Godt set - arbejder du selv i reklamebranchen eller er det et rent tilfælde.

chr

Nej, det gør jeg ikke.

Men reklame har helt bestemt min interesse...

/Shock

Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 02:25

""Mht større billeder - jeg kan ikke læse jeres tekster i jeres cases. Det savner jeg, for det giver mig netop det indtryk af hvem I er, noget du jo ønsker vi skal se før noget andet. Jeg tror også du  ytrede samme ønske i forbindelse med din respons på Hund og Co."

Den her forstår jeg ikke. Cases er teksterne ved siden af annoncer/spots, og dem kan du forhåbentligt godt læse. Teksten i annoncerne er jo ikke udtryk for os, men for kundernes budskab i den enkelte annonce. Og nej, jeg ønsker ikke, at de besøgende skal få et indtryk af os før noget andet - de skal få et indtryk af produkterne, før de forelsker sig i os. Men som sagt forstår jeg ikke helt hvad du mener. Så hvis du har tid til at uddybe/forklare dig :-)"

Ok - I rest my case med non-forsiden. Gode argumenter, you have my blessing ;-)

Jeg kan ikke læse teksten i selve annoncerne. Jeg mener bare, at du har udtrykt at du vil fremhæve jeres produktioner og evner. Derfor ville jeg gerne kunne se nærmere på tekst og øvrige kommunikative detaljer. Jeg arbejder meget med fotos og detaljer og afsikrer min pistol når man ikke kan klikke på  thumbs og små billeder og så se dem i stort format. :-)Men som sagt kører jeg med 1400x i opløsning og det har sikkert noget at sige.

Fin side.

Mvh

Anders

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:27

Christian P. Olsen:

Problemet er bare, at hvis man ikke ved, at det er jeres produkter der taler - så bliver man lidt lost på siden.. MEN DET VED MAN GODT, FOR DET HAR MAN PÅ FORHÅND FÅET AT VIDE AF MIG ELLER MIN MØDEBOOKER

Jeg tror, i skal kalde det fx. Cases - referencer eller lign. i stedet for annoncer.. SAMME SOM DO - FOLK ER FORBEREDT ;.)

Og så flyt kategorien "mere" (jeres profil osv.) øverst i menuen.. NEJ - PRODUKTERNE I FORRESTE RÆKKE

Jeg synes, i skal starte med den lille historie om jeres navn.. 2 x Christian på Christiansgade, det er da skægt.. og så pyt med om det ikke hed Christiansgade eller om i ikke bor der mere og nu kun er én..
Historien er sjov, og det var faktisk dén der gav mig lyst til at klikke ind for at se jeres side, da jeg læste din indlæg her på amino.
Det siger noget om, hvem i er, at i har humor - og det er vigtigt i jeres branche. SORRY - MEN FOLK I MÅLGRUPPEN ER PROFESSIONELLE REKLAMEKØBERE - OG DE VIL SE VAREN I STEDET FOR BARE EN SJOV HISTORIE. OG SÅ ER DER JO OGSÅ DET PROBLEM, AT NAVNET IKKE LÆNGERE GIVER MENING I FORHOLD TIL FIRMAET, HVILKET SÅDAN SET ER RET UTJEKKET FOR ET REKLAMEBUREAU ...

.Det kunne også være fint med et par kundeudtalelser. JEG FRARÅDER ALTID MINE EGNE KUNDER KUNDEUDTALELSER, SÅ DET KAN JEG DERFOR HELLER IKKE SELV BRUGE. MIN BEDSTE OVERBEVISNING ER, AT DET ER MEGET FÅ DER LÆSER DEM, OG ENDNU FÆRRE DER TROR PÅ DEM.

Fx skriver i ved den ene annonce: "SuperOffices - bringer brugerne tættere på kontakter og kunder end noget andet CRM-system. "
Jeg tænker lidt... Og??! HM - DÅRLIG TEKST SÅ, DET ER SÅDAN SET BARE EN BESKRIVELSE AF PRODUKTFORDELEN, MEN DET MÅ JEG JO SÅ GØRE MERE KLART ...
Jeg vil hellere læse noget i stil med.. "SuperOffice er glade for samarbejdet med the christians, de har gjort bla-bla for os og derfor er de skide gode - med venlig hilsen Dorthe fra superoffice" JEG FRARÅDER ALTID MINE EGNE KUNDER KUNDEUDTALELSER, SÅ DET KAN JEG DERFOR HELLER IKKE SELV BRUGE. MIN BEDSTE OVERBEVISNING ER, AT DET ER MEGET FÅ DER LÆSER DEM, OG ENDNU FÆRRE DER TROR PÅ DEM.

En lille uddybning, jeg tror ikke, jeg fik forklaret mig ordentligt :-)

Okay - så det du siger først i indlægget er, at i har ikke hjemmesiden for at tiltrække nye kunder - i har den for at kunne vise dem frem hos de kunder i selv har opsøgt..?
Men så behøver i jo slet ikke en hjemmeside, så kan du lige så godt lave et powerpoint show.

Når nu hjemmesiden alligevel er der, og en som mig kunne poppe forbi ved et tilfælde, for at lede efter ny samarbejdspartner - ville du så slet ikke være interesseret i en henvendelse? Hvis jo, så har jeg jo ikke dig siddende ved siden af, for at fortælle, hvad i laver og hvem i er.

Hvad er grunden til, at du fraråder kundeudtalelser - altså, jeg kan ikke se, hvad det dårlige skulle være? I mine øjne lyder det som det mest logiske at kigge efter, hvis man er på udkig efter reklameburau - Hvad har de lavet før, har det virket efter hensigten og har kunderne været tilfredse.. Det er jo næsten den eneste måde at finde ud af, om du er dygtig til dit arbejde. Personligt tror jeg ikke på kundeudtalelser på en lille webshop til private, hvor der står bla-bla kærlig hilsen pia- det kan jo være opdigtet. Men hvis der står firmanavn, er det noget andet ,synes jeg, for alle og enhver kan jo ringe til pågældende firma og tjekke om det eksisterer.

Det er ikke en dårlig tekst mht beskrivelse af produktfordelene - der er bare ikke nogen grund til at lave en produktbeskrivelse, hvis det ikke er produktet du prøver at sælge. 
Med andre ord, det er jo ikke produktet i den reklame du har lavet,  du skal sælge på din hjemmeside, det er dit eget produkt - det at lave reklamer! Så som kunde har jeg ikke så meget at bruge den oplysning til, jeg vil hellere vide, hvad Du laver.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 10:19

Hej igen

Tak for al din tid - jeg påskønner det meget. 

Helt præcist så fungerer hjememsiden primært - i hvert fald lige nu med den eksisterende forside - som reference for min mødebooker. Dvs. han ringer op, får en samtale i gang og så kan han så under samtalen bede det potentielle emne kigge på siden. I denne forbindelse vil et PPPT-show nok være lidt for tungt, som du sikkert forstår nu ;-)

Da jeg ikke gør noget aktivt for at tiltrække min målgruppe til sitet (man googler ikke et reklamebureau på vores niveau - det er noget man bliver henvist til i sit netværk eller bliver gjort opmærksom på af en mødebooker el lign) tror jeg kun, at det er jer aminoer, der ser sitet uden forberedelse. Men principielt er din pointe jo god nok - bare ikke i dette tilfælde. 

Kundeudtalelser fraråder jeg af den simple grund, at selv almindelige forbrugere efterhånden - heldigvis - har gennemskuet at de er totalt utroværdige glansbilleder. Og da min målgruppe har er erfaring med marketing, ved de det med garanti. Og jeg er ked af at sige det - selv de kundeudtalelser med store firmanavne under, kan du ikke stole på. Jeg har - under tvang og højlydte protester - skrevet en del af dem selv. Måden det foregår på er, at de to firmaer laver en aftale om, at det ene firma må bruge det andet firmas navn i en case. Herefter skriver det første firma så selv teksten der skal rose det og får det godkendt hos andet firma. Og medmindre der decideret står at direktørens kone er grim, lægger firma 2 navn til hvad som helst. 

Grunden til at jeg produktbeskrivelserne med er for at give et indtryk af, hvorfor annoncerne/spots ser ud som de gør - det kreative arbejde er jo en dramatisering af produktet/produktfordelen (i SuperOffices tilfælde), derfor bliver det jo netop en forklaring på, hvad det jeg laver. Eller det skulle i hvert fald gerne fungere sådan, men siden du misforstår det er teksten måske simpelthen ikke god/tydelig nok.  Så meget glad for din pointe.

Tak for hjælpen

chr

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)