Problemet er bare, at hvis man ikke ved, at det er jeres produkter der taler - så bliver man lidt lost på siden.. MEN DET VED MAN GODT, FOR DET HAR MAN PÅ FORHÅND FÅET AT VIDE AF MIG ELLER MIN MØDEBOOKER
Jeg tror, i skal kalde det fx. Cases - referencer eller lign. i stedet for annoncer.. SAMME SOM DO - FOLK ER FORBEREDT ;.)
Og så flyt kategorien "mere" (jeres profil osv.) øverst i menuen.. NEJ - PRODUKTERNE I FORRESTE RÆKKE
Jeg synes, i skal starte med den lille historie om jeres navn.. 2 x Christian på Christiansgade, det er da skægt.. og så pyt med om det ikke hed Christiansgade eller om i ikke bor der mere og nu kun er én.. Historien er sjov, og det var faktisk dén der gav mig lyst til at klikke ind for at se jeres side, da jeg læste din indlæg her på amino. Det siger noget om, hvem i er, at i har humor - og det er vigtigt i jeres branche. SORRY - MEN FOLK I MÅLGRUPPEN ER PROFESSIONELLE REKLAMEKØBERE - OG DE VIL SE VAREN I STEDET FOR BARE EN SJOV HISTORIE. OG SÅ ER DER JO OGSÅ DET PROBLEM, AT NAVNET IKKE LÆNGERE GIVER MENING I FORHOLD TIL FIRMAET, HVILKET SÅDAN SET ER RET UTJEKKET FOR ET REKLAMEBUREAU ...
.Det kunne også være fint med et par kundeudtalelser. JEG FRARÅDER ALTID MINE EGNE KUNDER KUNDEUDTALELSER, SÅ DET KAN JEG DERFOR HELLER IKKE SELV BRUGE. MIN BEDSTE OVERBEVISNING ER, AT DET ER MEGET FÅ DER LÆSER DEM, OG ENDNU FÆRRE DER TROR PÅ DEM.
Fx skriver i ved den ene annonce: "SuperOffices - bringer brugerne tættere på kontakter og kunder end noget andet CRM-system. " Jeg tænker lidt... Og??! HM - DÅRLIG TEKST SÅ, DET ER SÅDAN SET BARE EN BESKRIVELSE AF PRODUKTFORDELEN, MEN DET MÅ JEG JO SÅ GØRE MERE KLART ... Jeg vil hellere læse noget i stil med.. "SuperOffice er glade for samarbejdet med the christians, de har gjort bla-bla for os og derfor er de skide gode - med venlig hilsen Dorthe fra superoffice" JEG FRARÅDER ALTID MINE EGNE KUNDER KUNDEUDTALELSER, SÅ DET KAN JEG DERFOR HELLER IKKE SELV BRUGE. MIN BEDSTE OVERBEVISNING ER, AT DET ER MEGET FÅ DER LÆSER DEM, OG ENDNU FÆRRE DER TROR PÅ DEM.
En lille uddybning, jeg tror ikke, jeg fik forklaret mig ordentligt :-)
Okay - så det du siger først i indlægget er, at i har ikke hjemmesiden for at tiltrække nye kunder - i har den for at kunne vise dem frem hos de kunder i selv har opsøgt..? Men så behøver i jo slet ikke en hjemmeside, så kan du lige så godt lave et powerpoint show.
Når nu hjemmesiden alligevel er der, og en som mig kunne poppe forbi ved et tilfælde, for at lede efter ny samarbejdspartner - ville du så slet ikke være interesseret i en henvendelse? Hvis jo, så har jeg jo ikke dig siddende ved siden af, for at fortælle, hvad i laver og hvem i er.
Hvad er grunden til, at du fraråder kundeudtalelser - altså, jeg kan ikke se, hvad det dårlige skulle være? I mine øjne lyder det som det mest logiske at kigge efter, hvis man er på udkig efter reklameburau - Hvad har de lavet før, har det virket efter hensigten og har kunderne været tilfredse.. Det er jo næsten den eneste måde at finde ud af, om du er dygtig til dit arbejde. Personligt tror jeg ikke på kundeudtalelser på en lille webshop til private, hvor der står bla-bla kærlig hilsen pia- det kan jo være opdigtet. Men hvis der står firmanavn, er det noget andet ,synes jeg, for alle og enhver kan jo ringe til pågældende firma og tjekke om det eksisterer.
Det er ikke en dårlig tekst mht beskrivelse af produktfordelene - der er bare ikke nogen grund til at lave en produktbeskrivelse, hvis det ikke er produktet du prøver at sælge. Med andre ord, det er jo ikke produktet i den reklame du har lavet, du skal sælge på din hjemmeside, det er dit eget produkt - det at lave reklamer! Så som kunde har jeg ikke så meget at bruge den oplysning til, jeg vil hellere vide, hvad Du laver.
|