Hej Brian Du er ikke den eneste, der har troet vi tilbyder vækkelsesmøder. Navnet er en lang historie, som ved firmaets fødsel gav mening - vi var 2 x Christian, havde kontor på Christians Brygge og konceptet på det daværende site var, at vi var religiøse omkring reklame og kreativitet. Nu hvor vi så kun er 1 x Christian på Esromgade giver det mindre mening, men det er i det mindste stadig noget folk studser over/husker. Men i dag ville jeg nok kalde firmaet noget andet, hvis det var fra scratch. Men det er det ikke.
Tak for hjælpen - det med baggrunden ER vi på. chr |
Hej Christian. Her er mine umiddelbare tanker om jeres site. Jeg går gerne mere i dybden, hvis du ønsker det.
Jeg åbnede ikke engang dit første indlæg, hvor du forsøgte at få feedback. Det var pga af navnet - det er ikke noget som appellerer til mig. Jeg kunne forstå hvis I var flere på kontoret som hed Christian, men det kan jeg se I ikke er.Hvis det er fordi I er kristne og at det har betydning for jeres produkter er der måske en ide i det, ellers mener jeg det kan være misvisende eller i værste fald skabe negative (eller forkerte) konnotationer.
Logoet virker umiddelbart fladt og kedeligt, men det er vel ikke det du spørger om.:-)
Jeg kan godt li' det clean look på siden og kontrasten med guldsfiskenes farver. Man skal passe på når man balancerer med form vs. indhold, jeg syntes I rammer det godt, måske lidt for mange fisk der forstyrrer læsningen under "Om the Christians"
Hvordan kommer jeg tilbage til forsiden? Nå nej der er jo ingen forside. :-) Hvorfor ikke smide "om the Christians" op på en forside, der er jo også en meget godt punchline til sidst, som passer til sitet og jeres idéer. Jeg ved godt Jakob Nielsen og hans usabilityidéer ligger en del år tilbage, men han har ret i at folk vil have fri bevægelsesmuligheder og man skal passe på med ikke at lege for meget med konventionerne og de features som mere eller mindre er standard.
Jeg savner at kunne se jeres annonceeksempler i stort format. Jeg kører med 1440x opløsning og det er sørme småt det hele.
Jeg har en lang universitetsuddannelse bag mig ( Cand. mag. i Medievidenskab og Dansk), så jeg burde kunne klare at vist læsetempo og lix, men det er endnu ikke lykkes mig at læse jeres "Medieopkøb" endnu, inden den skiftede. Tempoet lidt ned, tak. Eller skal teksten overhovedet deles op?
Håber du kunne bruge mit feedback, udover disse småting synes jeg godt om siden. :-)
Mvh
Anders