Vi har lavet en lille sommer event hvor vi trækker lod om en præmie blandt alle som er tilmeldt vores nyhedsmail, er der nogen som kender til steder på nettet hvor vi med fordel kunne gøre opmærksomme på det? For vi vil jo gerne have flest mulige tilmeldinger ud af eventen
Det kan godt være det er min morgenkaffe der er kommet i den gale hals, men jeg fik lidt af den på retræte da jeg læste dit indlæg. Håber det er ment som en spøg eller andet som jeg ikke lige har fanget, eller også håber jeg at alle andre AMINOER ikke er så morgen-sippet som jeg er i dag.
I hvert fald kunne jeg ikke lide tonen eller vinklen i dit indlæg.. en smule for "øv bøv bussemand, sure tæer i saftevand" - agtig. Det var nok formuleringer som "trist at høre" og "Så flink er jeg"...
ANYWHO, håber det bare er mig, og når jeg får det værste søvn gnidet af øjnene at jeg så ser dit indlæg lidt anderledes...
Uanset hvem der her fået kaffen galt i halsen, så ser linket fint ud!! vi har tidligere lavet konkurrencer sammen med kunder og det kan tage ret langttid at finde de rigtigt sider at tilmelde.....
Fortsat god dag og drik nu kaffen stille og roligt
Vedr Markedsføring er vi nogle underlige nogle hos skiftselv.dk vi vil ikke betale 1 kr for meget for det, så de fleste sammenarbejdspartnere er nogle vi selv finder frem til via deres rygte, omtale o.l. :-p
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Du kunne jo lave et indlæg på Amino der appelerer til at folk tilmelder sig dit nyhedsbrev. Det har jeg lige gjort, og det gik da godt
Jep en mulighed,
men den typiske Amino er ikke i vores målgruppe, så her vil jeg spare jer for
mine reklamer, og bruge jeres hjerner i stedet :-) men skulle en Amino alligevel mangle noget som vi
forhandler er han / hun selvfølgelig velkommen alligevel
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk