Hej Morten (og Christian?)
Det er jo ved at udvikle sig til det rene fagnørderi (jeg har selv en skummel fortid som tekstsnedker...).
I øjeblikket er jeg marketing-dude for et mellemstort firma (Gisp - en lønslave på Amino!), så jeg kunne i TEORIEN være kunde...
Med den kasket på vil jeg sige, at jeg faktisk synes, at galleriet er lidt småt - det fylder vel ca. 20% af min 15" skærm, og det er simpelthen for lidt til at vise alle de kreative genialiteter, som jeg er sikker på de indeholder. Det gør det ikke bedre, at jeg ikke kan klikke på dem og komme til at se siderne rigtigt. Så med det du viser mig, har jeg faktisk svært ved at se, hvad det er du kan... Og så er der kun hvid baggrund og sort kasse tilbage... nok lige underkanten til at få mig til at gribe knoglen...
Med hensyn til den generelle diskussion I har gang i vedr. websites for kreative leverandører, mener jeg ikke, at et kreativt site nødvendigvis er det samme som en helt masse bling-bling og lir og noget, der tager 1000 år at lave.
Jeg synes, at Christians hjemmeside løser opgaven ved at vise, at han kan lave noget, som har noget stemning&personlighed, og som ikke stjæler opmærksomheden fra det vigtigste budskab.
Hvis jeg var Hund (det er en sætning man ikke bruger tit..) ville jeg nok bruge hunden lidt mere - måske har den gnavet i et hjørne af sitet, eller gravet et kødben ned eller sådan noget (whatever -du finder med garanti på noget endnu federe).
Jeg føler mig meget mere overbevist om kreativiteten, hvis der er en enkel lille underspillet genial ide, som oser langt væk af, at den er rystet ud af ærmet og lavet på 2 minutter og der er flere, hvor de kommer fra - ska du ha' nogen med? (Jeg ved godt det ikke kun tager 2 minutter...)
Venlig hilsen
Camilla