Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino indlæg vises på Google

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa alle

Er jeg den eneste der er lidt træt af at Amino viser diverse indlæg her fra forumet på Google? F.eks. har jeg brugt Aminos kloge mennesker til at teste, ros og kritisere mine ideer ang. mit behandling af våde, glatte fliser. Derfor har ordet "glatte fliser" efterhånden optrådt mange gange i mine indlæg og i de svar som er blevet givet. Dette gør dog nu at hvis mine kunder søger på "glatte fliser" kommer der nogle Amino indlæg frem. Det er måske ikke lige alt i disse indlæg jeg synes mine kunder behøver at vide og jeg vil i fremtiden skarpt overveje hvad jeg bruger Amino til og hvad der skrives i indlæggene. 

Er det bare internettets betingelser eller kan/vil Amino lave noget så man kan gøre det valgfrit om indlægget kommer frem på Google?

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det står også rimeligt godt beskrevet rundt omkring.  at amino er godt søgemaskine optimeret.   indlæg kan fjernes ved at donere lidt penge til kræftens bekæmpelse.

M  dfdf

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffen

Jeg er ikke træt af at mine indlæg kan læses på Google. Men jeg er også meget bevidst om min adfærd på Amino Wink

Rådet fra Kim kan du jo overveje!

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:20

Hej Steffen,

Det er internettets betingelser. Man skal overveje meget nøje, hvordan man agerer og hvad man skriver på åbne fora. Du skal ikke sætte næsen op efter, at Amino vil gøre det muligt at fjerne enkeltindlæg fra Google, da man jo i høj grad får besøgende ad den vej.

Skal man skrive indlæg herinde, som Google ikke skal kende til, må man ty til de lukkede grupper.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:24

Hej Frank - Hvordan kan de lukkede grupper undgå Google?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Og så kan du jo ved at vægte dine indlæg lidt klogt vende det til noget positivt, så når de klikker på et Amino indlæg kan du bruge det som promovering af din side.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ztrong:

Hej Frank - Hvordan kan de lukkede grupper undgå Google?

De er kun åbne for medlemmer (dvs. tjekker brugernavn og password), og derfor kommer Googlebot slet ikke indenfor og læser, hvad der foregår derinde.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:15

Hej Steffen

Som andre skriver, så er det vilkårene og du kan enten vælge at ærgre dig over det, eller bruge det til din egen fordel, valget er dit :-)

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:19

Ja det er ikke kun godt at Amino er så godt skruet sammen;) Men skriv med nogen seriøse stavefejl fremover;)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:34

Hej Steffen,

Al adfærd på internet skal som al anden adfærd nøje overvejes. Forudsætningerne for at kende disse overvejelser er desværre ikke altid til stede inden man kaster sig ud i det, men man har altid muligheden for at vende det til det bedste. Det har du også nu. Der var engang hvor du var knap så erfaren - og den erfaring har du nu. Husk at Amino også datostempler indlæg, så det er altså ikke et minus for dig, at du har lært noget på f.eks. 3 år. Tværtimod.

Vær altid bevidst om hvem du er og hvad du står for - glemmer du det, så vil du blive straffet for det på internet og i virkeligheden. Sådan er det bare.

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)