Hej alle Dejligt at høre folks meninger om dette.. det var lige præcis det jeg ville. Kan godt se at det er internettets vilkår og jeg vil i fremtiden tænke meget mere over det - kan også forstå på indlæggene at det er noget som de mere "erfarne" aminobrugere tænker over. Jeg synes dog stadig det er lidt en skam at alting bliver offentlig gjort på nettet og at man ikke kan holde noget af det i det skjulte indtil man finder den helt rigtige løsning eller træffer det rigtige valg. Men har jo også fået nogle gode råd til hvordan det kan lade sig gøre fremover hvis jeg ønsker det. Så er det jo bare at prioritere fremover. OG som mange skriver; vende det til min fordel! eller bare skrive nogle seriøse stavefejl i mine søgeord "glatte fliser" som Per forslå
|
> Jeg synes dog stadig det er lidt en skam at alting bliver offentlig gjort på nettet og at man ikke kan holde noget af det i det skjulte
Du kan sagtens holde ting skjult - men hvorfor dog gøre det på Nettet? Hvis du vil skjule noget så gør det da offline.
Der er kæmpe fordele ved en åben debat - og det er det Amino tilbyder. Hvis du lukker af for den på den ene eller den anden måde bliver den dårligere. Og det er der jo dumt.