Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog hosting site sælges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 40
Fra  CWBSOFT Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg driver idag bloghosting sitet Familien.dk.

Da jeg ikke længere synes jeg har den fornødne tid til at vedligeholde og udbygge sitet og da jeg samtidig vil være ked at lade det dø hen så vil jeg lige høre om der skulle være en interesseret og mulig køber iblandt jer Aminoer.

Lidt om Familien.dk:
Familien.dk har idag omkring 10.000 besøgende pr. mdr.
Sitet ligger pt. nr. 3 i google på søgeordet "familie" og nr.2 på søgeordet "familien".

Sitet anvender wordpress mu. som motor til bloghosting. Jeg vil mene der er meget mere potientiale i domænet end bare bloghosting delen men har som tidligere skrevet ikke tiden til at bygge videre på dette site.

Hvis i skulle være interesseret så send mig en besked på info (at) familien.dk og få nærmere besked.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 22:49

Hejsa, hvad prisleje lægger vi i?.

og hvormange har oprettet en blog?.

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 7. Sep 06
Fra  CWBSOFT Skrevet kl. 23:01

Der er 137 akrive blogs

Prisleje et sted imellem 50 - 75k 

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 23:06

for 10.000 besøgende om måneden?! det virker da lidt overdrevet...

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:08

Hvad er indtjeningen på de Adsense annoncer, som er på de oprettede blogs? Anden indtjening?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 7. Sep 06
Fra  CWBSOFT Skrevet kl. 23:17

Jeg har først lagt adsense reklamer på Familien.dk sidst i Marts måned 09 og det plugin der anvendes giver også de enkelte blog ejere lov til at ligge deres eget publisherid på så indtjeningen har været meget beskeden indtil nu.

Jeg har ikke brugt tid på at opsøge anden indtjening til sitet.

@PeterGreve: Det kan godt ske det virker overdrevet hvis du udelukkende kigger på de 10.000 besøgende men jeg vil jo mene der er flere faktore der spiller ind. Men det kan også være det er mig der er total ved siden af rent pris mæssigt og det vil jeg selvfølgelig tage til efterretning hvis der kommer et seriøst bud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18

rettet lige indlægget søgte forkert så siden har desværre ingen alexa rank med på vej nedad  http://www.alexa.com/siteinfo/familien.dk øv siger lige undskyld med da held lykke med salget

tror jeg rettet imens annette skrev  så det  lidt efter der var skrevet  forkert , med nu står der det rigtige  site som er familien.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 23:27

Mikael christiansen:

det er ikke tit man ser site med alexa rank   http://www.alexa.com/siteinfo/familie.dk tillykke med det , hvor meget det er  værd ved jeg ikke med godt klaret må jeg sige Smile

Det er vist det forkerte site du har søgt på. familie.dk -> familien.dk

Tilmeldt 7. Sep 06
Fra  CWBSOFT Skrevet kl. 23:39

@Mikael: Der var vist lige sket en forveksling der. Det er familien.dk der sælges :-)

Tilmeldt 7. Sep 06
Fra  CWBSOFT Skrevet kl. 17:24

Jeg har taget prisen noget til eftertragtning efter jeg har fået nogle henvendelser pr. mail samt snak med en god ven der før har solgt lignende størrelse sites.

Jeg har vist overvurderet hvor meget et sådan site kan indbringe. 

Hvad jeg er kommet frem til efter snak med min kammerat samt taget udgangspunkt i nogle af de henvendelser jeg har fået fra jer så er et mere realistisk bud på hvad sitet vil koste imellem 40 - 50k + moms.

Hvis dette prisleje lyder fornuftigt i dine øre og du ønsker at drøfte de nærmere betingelser med mig så send venligst en mail til info (at) familien.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)