Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mærketøjs webshop

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:49

Hejsa skimtede lige det hurtigt igennem, og det første jeg ikk brød mig om er feks når man trykke på skjorter, så kommer man til den her side

http://www.trendlovers.dk/maend-skjorter-c-135_101.html

her er der mange ting der fanger øjet, og man skal kigge en ekstra gang før man får øje på langærmet & kortærmet er knapper...

umiddelbart kunne man godt få det indtryk at den blå skjorte var den eneste i havde

M  dfdf

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:01

Jeg har ikke noget imod at mange dele af sitet er overdimensioneret, men pas paa ikke at overdrive. At én knap fylder 10 % af skaermen er maaske lige i overkanten. Jeg tror desvaerre, at stoerstedelen af os stadig sidder foran en 15" skaerm.

En anden ting. Jeg naaede aldrig at komme laengere end et enkelt klik, den loader simpelthen for langsomt. Hvis det er serioest, saa faa den smidt paa en dedikeret server, og faa siden optimeret. Jeg skal ikke goere mig klog paa hvordan dette skal goeres, men der mangler ikke folk med kompetence indenfor dette omraade.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 20:14

Simon S Larsen:

Jeg har ikke noget imod at mange dele af sitet er overdimensioneret, men pas paa ikke at overdrive. At én knap fylder 10 % af skaermen er maaske lige i overkanten. Jeg tror desvaerre, at stoerstedelen af os stadig sidder foran en 15" skaerm.

En anden ting. Jeg naaede aldrig at komme laengere end et enkelt klik, den loader simpelthen for langsomt. Hvis det er serioest, saa faa den smidt paa en dedikeret server, og faa siden optimeret. Jeg skal ikke goere mig klog paa hvordan dette skal goeres, men der mangler ikke folk med kompetence indenfor dette omraade.

Hej Simon,

Mange tak for din feedback. Jeg tillader mig lige at kommentere på din feedback:

- Vi har med vilje lavet oversize knapper, men fylder de virkelig så meget på din computer? Er det generende?

- Har andre oplevet problemer med hastigheden? Det har vi aldrig hørt før, og det er da et klart problem! Vi er lidt over 1 år gammelt og har flere ansatte, så det er bestemt en seriøs forretning. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Skrevet kl. 20:14

Kim Raufort:

Hejsa skimtede lige det hurtigt igennem, og det første jeg ikk brød mig om er feks når man trykke på skjorter, så kommer man til den her side

http://www.trendlovers.dk/maend-skjorter-c-135_101.html

her er der mange ting der fanger øjet, og man skal kigge en ekstra gang før man får øje på langærmet & kortærmet er knapper...

umiddelbart kunne man godt få det indtryk at den blå skjorte var den eneste i havde

Tak for din tid.

Det er noteret. Har du forslag til hvordan det evt. kunne laves smartere?

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 20:20

Hej Rasmus,

jeg kan kun nikke genkendende til det med hastigheden. Den loader ikke siden særligt hurtigt, også selvom det ikke er første gang jeg loader den.

Jeg føler endvidere også at siden er for uopdelt. Der er hvid baggrund bag det hele, og jeg synes det giver en ordenlig virkning med menuen til højre. Det virker som om det flyder ind i hinanden. Måske skulle det skilles med en tynd kant eller lign.

Bare lige min vurdering.

Dbh

Kim Kristensen

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 20:25

I forlængelse af mit andet indlæg..

Jeg synes klart du skal ændre prisen på dit gavekort til at hedde 1500 kr.

Afrundingerne bruger man ofte i sammenhæng med psykologisk virkning på prisen, man vil få forbrugen til at opfatte det som billigt. Dette er jo ikke din hensigt, du vil vel have det til at virke som en stor præmiere?

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:37

Hej Rasmus

Jeg stejler fuldstændig og vender om i døren, når man henvender sig til voksne kvinder med betegnelsen "piger". Og det bliver KUN værre af, at mænd tilsyneladende godt må være "mænd". Jeg er aldrig stødt på den betegnelse hos store spillere som H&M, Esprit, Bonaparte og hvad de ellers hedder.

Ellers kan jeg meget godt lide den lidt rå "kant" som sitet har - tror det rammer målgruppen.

Venlig hilsen

Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

God aften.

1. når man klikker på fx. Mænd i menuen, skal der poppe en undermenu op lige under med kategorier (jeans, t-shirts, bestsellers osv.) Og samtidigt skal der blive vist en masse forskellige produkter. 

Sådan som i har det nu skal man klikke 2 gange for at overhovedet se nogle produkter. Du har 7 sekunder at imponere kunden, så vis da nogle flere produkter med det samme, jo fæære klik der er til et produkt jo bedre er det.

2. Det store banner i har i toppen, hvad sker der? Ryk det længere ned på siden og lav banneret mindre. Hvorfor ikke overklister  det med Produkter i stedet  (sådan en random funktion" så der hele tiden kommer nye ind) 

3. neden under lav en - Hvor dine 5 bedste produkter vises på i midten af siden. Neden under igen skal du have nogle forskellige banner med reklamer for din forskellige mærker. tjek Greedy.dk 's forside, syntes de er gode at få inspiration fra.

4. Din mærker skal alle være listet i bunden af siden (aller nederest), gerne i samme farve skala (ex. alle i sort/hvid) skaber ensartethed.

5. Lav en menu extra i venstre side af sitet , med banner og links, som du har i højre side med facebook og nyheds brev. 

Lav menuen i venstre side med "nyheder, min konto osv". Jeg syntes sub menuer i venstre virker bedst.

6. Fyld de to side menu rækker ud med en masse forskellige bannere med reklamer for dit tøj og leverandører.

7. Jeg syntes dine knapper virker store og skrumlede, lav dem mindre og mere simple, lav skille linje mellem de forskellige knapper på menuen i højre side. I stedet for de allesammen bare står i en stor grå kasse.

8. det gør ikke noget din side bliver lang, folk har ikke noget i mod at scrolle, det ødelægger ikke brugervenligheden.

Generelt syntes jeg godt om dit farvevalg af siden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09

Jeg vil gerne maile en rå tegnet skitse så du kan se hvad jeg mener.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)