God aften.
1. når man klikker på fx. Mænd i menuen, skal der poppe en undermenu op lige under med kategorier (jeans, t-shirts, bestsellers osv.) Og samtidigt skal der blive vist en masse forskellige produkter.
Sådan som i har det nu skal man klikke 2 gange for at overhovedet se nogle produkter. Du har 7 sekunder at imponere kunden, så vis da nogle flere produkter med det samme, jo fæære klik der er til et produkt jo bedre er det.
2. Det store banner i har i toppen, hvad sker der? Ryk det længere ned på siden og lav banneret mindre. Hvorfor ikke overklister det med Produkter i stedet (sådan en random funktion" så der hele tiden kommer nye ind)
3. neden under lav en - Hvor dine 5 bedste produkter vises på i midten af siden. Neden under igen skal du have nogle forskellige banner med reklamer for din forskellige mærker. tjek Greedy.dk 's forside, syntes de er gode at få inspiration fra.
4. Din mærker skal alle være listet i bunden af siden (aller nederest), gerne i samme farve skala (ex. alle i sort/hvid) skaber ensartethed.
5. Lav en menu extra i venstre side af sitet , med banner og links, som du har i højre side med facebook og nyheds brev.
Lav menuen i venstre side med "nyheder, min konto osv". Jeg syntes sub menuer i venstre virker bedst.
6. Fyld de to side menu rækker ud med en masse forskellige bannere med reklamer for dit tøj og leverandører.
7. Jeg syntes dine knapper virker store og skrumlede, lav dem mindre og mere simple, lav skille linje mellem de forskellige knapper på menuen i højre side. I stedet for de allesammen bare står i en stor grå kasse.
8. det gør ikke noget din side bliver lang, folk har ikke noget i mod at scrolle, det ødelægger ikke brugervenligheden.
Generelt syntes jeg godt om dit farvevalg af siden.