Hej, har lige brugt et par minutter hos jer, og det ser ret ok ud. Jeg er selv i målgruppen og blev helt interesseret. Designteknisk synes jeg, at alle ting er MEGET STORE - hvis i prioriterede skarpere mellem vigtigt og knap så vigtigt, ville man nemmere få øje på produkterne, som jo er de mindste. F.eks. så lav gavekort, support, diverse brandlogoer, facebook osv osv mindre. Så får tøjet mere opmærksomhed. Jeg sidder også på en 15 tommer bærbar, og der skal der scrolles ret meget for at se den enkelte side. Ved det ikke med sikkerhed, men de fleste shopper vel tøj hjemmefra, hvor en større og større del af computerne er bærbare med relativt små skærme. Så måske var det værd at optimere designet til 17-tommer skærm i stedet for en 23-tommer? Gi´ det en tanke. Sprogligt kan jeg godt forstå indvendingen om at kalde kvinder for piger - min egen kran bliver selv skide-tosset over det ;-) Godt arbejdet chr |
Hej
Jeg har lige kigget på siden og den er lidt gal når man sidder på en Mac. Når jeg trykker på en knap (alle knapper / links) så hopper hele siden op ca. 10 - 15 px. Ikke særlig heldigt...
Jeg kommer igen hvis jeg støder på mere