Normalt er jeg tilhænger af bindestreger i domænenavne med de primære søgeord. Lige netop i jeres tilfælde synes jeg bare ikke det ser fedt ud med bindestregerne. www.kaffeogco.dk ser i mine øjne ud til at være det domæne i skal brande jer under. Der er intet til hinder for at i køber et ekstra domænenavn hvor i laver et tema-site a'la www.java-kaffe.dk (og her er bindestregen en fordel. Uden bindestregen skal søgemaskinerne gætte hvor ordet skal deles, det skal de ikke når du har bindestregen med.
Jeg kan godt se at for brandværdien er den uden bindestreger. Men hvordan opfatter google det - kan de gætte det og hvor stor værdi har det i forhold til links (jeg gætter på lille)?
jeg stemmer bestemt også for kaffeogco uden bindestreger det bliver for meget med to bindestreger.....
ang. SEO ekspert, så er Demib vist ikke noget dårligt valg. Deres hjemmeside er noget af det mest udbyggede og brugervenlige jeg har set. Men der er også andre seriøse spiller herinde...
Rent SEO-mæssigt vil det domænenavn med bindestregerne formentlig være det bedste. Men som du også selv har fundet ud af, så ser det ikke specielt pænt ud.
Mht. SEO-folk, så findes der deMib og Rosenstand og 117 andre. Personligt har jeg også rimelig gode resultater, med at opbygge søgemaskinevenlige hjemmesider. Kontakt mig evt. og få et par eksempler.
Men skal du have fat i en ekspert (og er klar til at betale for det), så tag fat i én af de to ovenstående
Jeg mener også at du bør vælge domænenavnet uden bindestreger, men her er dit valg vist også faldet.
Mht. søgemaskineoptimering kan vi sagtens hjælpe dig frem i google, men har du hjemmesiden på plads?
Ellers vil jeg foreslå dig at anvende vores cms som nok pt er danmarks bedste cms mht seo. Hvis vi hjælper dig igang med det tekniske bag hjemmesiden og efterfølgende får vores seo "ekspert" til at optimere din side, er jeg sikker på at du nok skal få holdbar løsning fra start af.
Du bør desuden også anvende adwords efter min mening.