Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af sko, skomesser i DK og udland.

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvejer betyder at du hæfter personligt. i tilfælde at du ikke kan betale regningerne - kan dine kreditorer komme og ta' dit hus, bil og hjem og hvad du nu ellers ejer.

Aps betyder at du skal indskyde 125.000 kr i selvskabet, (mener det er 80.000 kr efter december 2009), her hæfter du ikke personligt - og der kan kreditorerne ikke komme efter din formue.

A/S er et aktieselvskab og der skal minimum indskydes 500.000 kr.

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:28

Ok, så er jeg med, hmmm interessant. Det må jeg jo kigge lidt nærmere på. Takker endnu engang. Liza her har meget at lære.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56

Det kun super du spørg. Eller bliver man jo aldrig klogere ;)

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:32

Hej Liza,

googler du dig frem til messerne eller hvordan?

mvh

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 16:13

Hej....

Ja jeg googler mig frem til messerne....der er ikke rigtig andet for, når man ikke har været på nogen endnu, men jeg regner stærkt med, at jeg får flere ideer, når jeg har været til den første:-)

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 16:15

Jeg har lige et spørgsmål, jeg har fået lavet lavet en del på min nye hjemmeside, og i den forbindelse har jeg jo haft nogle udgifter, og har endnu ikke fået mig reg. hos skat eller cvr. nr, kan man godt bare gemme kvitterigerne, og så senere få det fratrukket, eller er det udelukket....blot en lille detalje:-) 

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:00

Hej derude:-)

Nu er jeg kommet så langt, at jeg mangler nu at få lavet min webshop. jeg har fået to dygtige webdrenge til at lave grafik og lign. til shoppen, men de har ikke så meget erfaring mht. opsætning af en webshop, så jeg vil lige høre jer derude, hvad mener I er det bedste på markedet i dag mht. webshops, man selv kan administrerer? Jeg har kigget på scannet, men synes det er meget svært, ligeledes har jeg kigget på easyflow,har dog endnu ikke modtaget deres demo endnu, og så har jeg hørt om en amerikansk udbyder shopify, eller noget i den stil, hvilket ser super lækkert ud, men er i tvivl om det kan bruge til det europæriske marked, mht til netbetaling for mine kunder osv. 

Der må ligeledes gerne være noget zoom, hmm, synes det er en jungle derude:-)

Men er kommet langt med alt det andet synes jeg, men det er mega krævende og spænende og skræmmende på samme tid, skønt ik:-)

Knus Liza.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:32

Liza Pallesen:

Nu er jeg kommet så langt, at jeg mangler nu at få lavet min webshop. jeg har fået to dygtige webdrenge til at lave grafik og lign. til shoppen, men de har ikke så meget erfaring mht. opsætning af en webshop, så jeg vil lige høre jer derude, hvad mener I er det bedste på markedet i dag mht. webshops, man selv kan administrerer? Jeg har kigget på scannet, men synes det er meget svært, ligeledes har jeg kigget på easyflow,har dog endnu ikke modtaget deres demo endnu, og så har jeg hørt om en amerikansk udbyder shopify, eller noget i den stil, hvilket ser super lækkert ud, men er i tvivl om det kan bruge til det europæriske marked, mht til netbetaling for mine kunder osv. 

Der må ligeledes gerne være noget zoom, hmm, synes det er en jungle derude:-)

Men er kommet langt med alt det andet synes jeg, men det er mega krævende og spænende og skræmmende på samme tid, skønt ik:-)

Hej Liza

Vi kan levere en køreklar webshop baseret på Magento til kun 9.995,- (du skal selv lægge produkter og tekster ind).

Hvis du ikke kender til Magento systemet, så kan du se en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/

Du kan også prøve administrationen her: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ (username / password: admin / 123123)

Du kan også se referencer og mere info om vores produkter her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk

P.S. Magento kommer med produkt zoom som standard og shoppen (med administration) bliver naturligvis leveret på dansk.

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)