Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af sko, skomesser i DK og udland.

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg skam også gjort, men vedkomne ønsker ikke at berette så meget, men jeg overvejer bestemt også mange af mærkerne derfra. Det er jo lige om, at finde en balance mellem at lyde alm. interesseret og interesseret fordi jeg ønsker at lave noget selv med samme leverandører. Og det skal ligeledes siges, at jeg ikke arbejder der til daglig, kun som hjælper i weekenderne:-)

Men ellers godt råd. Det lyder som om du ha meget godt styr på sagerne, glæder mig til at få en del mere erfaring, men jeg er klar over, at det tager tid det hele.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 12:58

Det koster en sjat penge at sætte en netbutik op, med design og onlinebetaling. Dertil kommer marketing fx via Google.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 14:12

Det er rigtigt, men jeg har heldigvis allieret mig med en rigtig dygtig en af slagsen mht. at få sesignet en hjemmeside samt mht. onlinebetaling.

Og med hensyn il marketing, jamen så må jeg jo gøre det jeg kan i starten, andre er vel også begyndt på et eller andet plan. Jeg må være opfindsom.

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 15:05

Ligeledes vil jeg høre jer, nu har jeg f.eks. set, at der i Munich er en skomesse her den 9 til 11 oktober, men der er kun adgang for indkøbere, hvad skal der til. Kan jeg tilmelde mig som selvstændig hos skat,også uden at min hjemmeside er lavet, og der er gang i handlen, hvad skal der til før, jeg vil kunne stå som "Indkøber", og at jeg ville have mulighed for at komme med til skomessen???? Har I nogle erfaringer vedr. dette????

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:42

Hej Liza!

Du kan sagtens tage til indkøbsmesse i München. Se du bare at komme afsted Wink. Du skal selvfølgelig ved indgangen til messen oplyse div. informationer omkring dit firma etc. Mon ikke også du kan logge ind på deres hjemmeside og den vej rundt melde dig til messen. Om du har startet firma i formiddags eller for 10 år siden, ændrer jo ikke på det faktum at du er indkøber Big Smile.

Alle kan søge om et cvr nummer hos skat. (Moms nummer). Du kan finde meget mere om emnet på www.toldskat.dk. Og du kan sagtens ansøge og få dit momsnummer selvom du hverken har hjemmeside, butik, kuglepen eller brevpapir Wink.

Held og lykke og mas du bare på

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11

Jeg mener blot du skal have et CVR nr for at komme til messe. Det er i hvert fald det der er påkrævet til mode messe i KBH. Kender du ikke en der har et firma? Ellers må du bare låne det cvr nr i har i den butik du arbejder. Fortæl at du vildt godt kunne tænke dig det, og du selv betaler - så skulle der ikke være noget i vejen for det. Der går mellem 1-3 uger fra du har registeret dit selvskab hos EogS styrelsen, før du får dit cvr nr. Det menes jeg i hvert fald at kunne huske.

Men se at komme afsted.... bliv klogere; saml gode nye indtryk og ikke mindst nye kontakt personer hos de forskellige brands.....

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 18:31

Hej Lars, Tak for svar, jo men tror jeg skal gå lidt stille med dørene i den skobutik jeg arbejde i, for han er ikke vild med konkurrence, ikke at jeg endnu er en konkurrent, men du ved, så jeg må lige finde på noget. Jeg kan vel bare søge om det i morgen, og hører hvor lang tid der går????

Nå, men det er dejligt med en masse gode svar, tak for det. Jeg bruger alledere en masse tid på at sidde på computeren som det er nu:-) Men jeg kender en der har et cvrnr, men det er i forbindelse med en helt anden branche, kan jeg låne hans måske????

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

lizapallesen:
Nå, men det er dejligt med en masse gode svar, tak for det. Jeg bruger alledere en masse tid på at sidde på computeren som det er nu:-) Men jeg kender en der har et cvrnr, men det er i forbindelse med en helt anden branche, kan jeg låne hans måske????

Det tror jeg umildbart ikke er noget problem. Når man registerer sig skal man ofte skrive et butiks navn; og så kan du jo bare skrive det du regner med at din butik skal hedde. Der er nemlig ingen der tjekker op på disse ting. Jeg tror at du i tilfælde af at have brugt butikkens cvr nr ikke at ejeren finder ud af det - da de som regel ikke ringer til butikken. De bruger det bare i deres system til administrationen - og for at holde nysgerrige private væk.

lizapallesen:
Hej Lars, Tak for svar, jo men tror jeg skal gå lidt stille med dørene i den skobutik jeg arbejde i, for han er ikke vild med konkurrence, ikke at jeg endnu er en konkurrent, men du ved, så jeg må lige finde på noget. Jeg kan vel bare søge om det i morgen, og hører hvor lang tid der går????

Jeg tror nødvendigvis ikke du skal være så bange for at fortælle din chef om din drøm. Hvis det er en e-butik du vil åbne er det to lidt forskellige markeder i befinder jer på. Og husk at den dag / hvis den dag kommer og du springer ud som selvstændig - vil han blive edder sur over at du er gået bag hans ryg - i stedet for at fortælle det. Du kan jo bare sige ved lejlighed at du går med en drøm i maven - om at få dit eget inden for branchen. Du behøver ikke sige at du er igang med at undersøge en masse. Men så kan han ikke bebrejde dig for at have nævnt det. Og det er super ærgeligt hvis man ikke kan snakke sammen bag efter. Fordi når man bevæger sig inden for samme branche; der vil folk snakke sammen. Og hvis han har et godt forhold til nogle leverandører som du gerne vil lege med os - så kan du risikere at blive frosset ude.. Tænk dig om hvordan du griber situationen an.

Men det kan også være farligt at fortie....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Og du kan lige så vel risikere at han læser dette indlæg!!! :)

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 20:31

Jamen du har helt ret, og jeg tror heller ikke at han ville blive vred, for jeg ville ikke være nogen trudsel for ham overhovedet, så måske jeg skulle sige lidt:-) Måske ville han blot være lidt behjælpelig, who knows:-)

Sidder lige inde på skat og læser, og kan se der er nogle kurser, som måske er værd at tilmelde sig....Især med mine evner indenfor tal og beregning.

Huha der er meget:-) Men det er en spændende proces:-)

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)